eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipTPNET - POL34Re: TPNET - POL34
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.g
    azeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TPNET - POL34
    Date: Fri, 20 Feb 2004 22:29:01 +0100
    Organization: Prywatne biurko
    Lines: 46
    Message-ID: <j...@v...pl>
    References: <c0is6q$nqs$1@nemesis.news.tpi.pl> <c0kvo0$jd4$1@topaz.icpnet.pl>
    <X...@l...neostrada.pl> <c0t8vp$hj6$1@news.onet.pl>
    <0t40322c0fi3baan3e8%sal@hell.hell.pl> <c0tbjk$h84$1@news.onet.pl>
    <0t403234c5i5156n3e8%sal@hell.hell.pl> <c0tq3j$o8c$1@news.onet.pl>
    <s...@s...e-wro.net> <c0v0uh$8aq$1@news.onet.pl>
    <s...@z...mimuw.edu.pl> <c11ljd$frt$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: xj67.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1077312541 19345 80.54.74.67 (20 Feb 2004 21:29:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Feb 2004 21:29:01 +0000 (UTC)
    X-Distribution: pl
    X-Motto: Ad maiorem eMule gloriam
    X-User: vah
    X-no-archive: yes
    X-spam-protection: MailWasher_v.1.32
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.5.1 (a8f894cf.140.30)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:62623
    [ ukryj nagłówki ]

    Nastał nam piękny 19 luty 2004 roku,
    kiedy to ROBBO 2 posłał(a) w świat wiadomość
    <c11ljd$frt$1@news.onet.pl>

    >>> A ja jakies takie durne rozumowanie ilosci a nie jakosc. 90% prywatnych
    >>> neostradzistow
    >>> nie stanowi zadnej wartosci dla dostarczycieli contentu.
    >>
    >> a tak z ciekawości, gdzie właściwie, poza pozostałym 10% neostradzistów,
    >> siedzą użytkownicy stanowiący dla dostawców contentu istotną wartość?
    > Sa to przedewszystkim firmowe lany polaczone ze swiatem.
    > To one placa serwisowym prawniczym czy informmacyjnym za content.
    > To pracownicy tych firm sa celem reklamodawcow bo
    > a) maja wplyw co firma kupuje
    > b) maja bardzo sprofilowany sposob korzystania z sieci przez co trafia sie
    > do nich niemal idealnie.

    19 lutego 2004 r. - ostateczny krach systemu korporacji (portalowej i
    serwisowej ;-).
    Agora zamyka Dziecko, Kuchnię oraz Samochody.
    Znika Interia, Gry OnLine, msza za Wirtualną Polskę nie została w
    niebiosach wysłuchana...

    Nastał dzień apokalipsy. Werdyktem sędziów dnia ostatecznego ogłoszono, że
    kulturalno-społeczno-rozrywkowy internet "po godzinach" nie ma podstaw by
    istnieć.



    Wysłannicy z piekła rodem donoszą, że podobny los czeka telewizję, kolorową
    prasę i radio. Telewidzowie, czytelnicy i słuchacze nie są warci funta
    kłaków i nie ma najmniejszego sensu dla nich wydawać prasy czy nadawać
    program TV.



    P.s.
    Ponownie w tym wątku dziękuję Ci za poprawienie nastroju.

    --
    _________________________________________________

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,
    a czy słońce wzejdzie, to już nie moja broszka...
    _________________________________________________

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: