  • Data: 2004-02-17 19:47:38
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
    kiedy to ROBBO3 posłał(a) w świat wiadomość
    <c0tqkk$28k$1@news.onet.pl>

    > Bo reszta polskiego internetu CIESZY sie z glopotow MANow bo beda mieli
    > klientow.
    Prawie całą reszta cieszy się z "głupoty i kłopotów" MANów, poza np. takim
    ICPNetem - tym klientów obecna sytuacja nie napędzi.
    BTW znamiennym jest, że najgłośniej gardłują ludzie z ICPNet.

    > Boli cie to ? A niepotrzbnie jak user tpsa przciez nie korzystasz wiec czym
    > sie martwisz.
    Nie, raczej trochę śmieszy.

    > A jesli boli to znaczy ze korzystasz.
    Nieświadomie, przez czysty przypadek?
    Bo świadomie to nie - Allegro już tam nie ma.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,