    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TPNET - POL34
    Date: Wed, 18 Feb 2004 00:08:58 +0000 (UTC)
    <X...@l...neostrada.pl> <c0t8vp$hj6$1@news.onet.pl>
    <0t40322c0fi3baan3e8%sal@hell.hell.pl> <c0tbjk$h84$1@news.onet.pl>
    <14azrbbizob99$.dlg@vahanara.pl>
    <2...@s...zin.lublin.pl>
    <m4r03wu9p4v7$.dlg@vahanara.pl> <c0u3uo$n2a$1@news.lublin.pl>
    <l2w3zfvhs3o4$.dlg@vahanara.pl> <s...@s...e-wro.net>
    <P...@i...pl>
    <s...@s...e-wro.net>
    <P...@i...pl>
    <s...@s...e-wro.net>

    In article <s...@s...e-wro.net>, Tomasz Paszkowski wrote:

    > 1:10 to jest baardzo malo, tym bardziej w skali jakiej TPSA robi neostrade.
    > Moim zdaniem w maksymalnym peeku pracuje 30% populacji wszystkich neostrad.
    > Dokladajac do tego fakt, ze wiekszosc to l00kanie na onet.pl,wp.pl to
    > mozna ryzykowac ze overbooking moze byc jescze wiekszy i nikt tego nie
    > zauwazy.

    Hmmm, chyba zbyt pochopnie pomijasz te powiedzmy 30%, które ciągnie
    osiołkami tyle, że aż się miedź rozgrzewa. Znam osoby (i to wcale nie
    są dzieciaki, które dopiero co dostały peceta na urodziny), które wrzucają
    wszystko, co tylko się pojawi na różnych osloskopach. Argument - przecież
    skoro się może ściągać,, to czemu ma się nie ściągać. ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl