  • Data: 2004-02-17 21:01:23
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
    kiedy to Adam Paluch posłał(a) w świat wiadomość
    <c0tu6l$174k$1@news2.ipartners.pl>

    > ales sie dopial ... moze masz jakies dowody ? u mnie jest 4Mbps ... i jakos
    > leci sobie teraz 45KB/s ... za 49zl/m-c ... kurde .. no tragedia ;)

    Aż chciałem sprawdzić ofertą z Sosnowca.

    Ale... nawet oferty "Sieci osiedlowe" nie poznałem.
    Wasza strona osiągnęła mistrzostwo świata. Nie działa pod Operą, Mozillą
    oraz po IE 6.
    Paweł Czepiel wziąłby się do roboty.

    P.s.
    Wierzę jednak, że wasze osiedlówki działają lepiej, niż firmowa strona WWW.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,