  • Data: 2004-02-17 17:33:10
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Feb 2004 10:43:18 +0100, gtk@adm <x...@g...pl> wrote:

    > Dokladnie wiem o czym mowie, jasne ze nie chodzi fizycznie o sam kabel.
    > Szafki sa, miejsce na kable tez czyli nie ma dodatkowych kosztow dla
    > firmy obcej. Po prostu brak na inwestycje, ograniczone srodki pozwalaja
    > na inwestowanie tam gdzie sie to szybciej zwroci. Tyle tylko ze tempo
    > przy tak ograniczonych nakladach jest bardzo mizerne. I co za tym idzie
    > ciezko mowic o jakies konkurencji dla TP.

    > Spore, ale jakos nie spotkalem sie z biznesem w ktorym sie nie inwestuje
    > , a tylko narzeka, ze konkurencja ma wiecej klientow i ciezko sie rozwijac.

    Hm.. teraz przebudowywują siec w której administruję...
    1 Jednym miejscu - przy okazji "chowania" sieci w ziemi, w innym miejscu -
    wymiana wzmacniaczy na zawierający tor zwrotny oraz dodanie tranceivera
    światłowodowego do toru zwrotnego.

    PS.
    Co do kosztów.. znam w przybliżeniu...

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+