  • 1. Data: 2003-09-11 09:04:14
    Temat: TP - zmiany w regulaminie i cenniku
    Od: "Maciej Muran" <t...@a...pl>

    Witam!
    I jak zwykle telepsiarnia lamerzy...
    Do firmy przyszło eleganckie pismo od TP (datowane 1 września 2003)
    informujące o zmianach w regulaminie i cenniku usług FR/ATM.
    I zachęcają do odwiedzenia strony www...
    I zaglądam do cennika na tej ich stronie www a tam... Cennik z 8
    _MARCA_2002_
    Czy mógłby ktoś powiedzieć, czy zmieniają się opłaty za FR 256kbps/CIR
    8kbps? Za cholerę nie idzie bowiem się dogadać z tym buractwem na infolinii
    :(

    --
    M.M.
    uptime: 1 day, 18 hours, 45 minutes and 49 seconds

  • 2. Data: 2003-09-11 19:20:16
    Temat: Re: TP - zmiany w regulaminie i cenniku
    Od: "Maciej Muran" <t...@a...pl>

    Maciej Muran napisał/a:
    > Czy mógłby ktoś powiedzieć, czy zmieniają się opłaty za FR 256kbps/CIR
    > 8kbps?

    Sam sobie odpowiem - ceny się nie zmieniły a jedynie niektóre sformułowania
    w regulaminie i cenniku.
    Co nie zmienia faktu, że cennik jest nieaktualny, nikt nic nie wie itp.
    Zaś pani dyrektor pionu klientów biznesowych dostanie mało przyjemne pismo w
    tej sprawie. Niech wie, że do biznesu to ona się na pewno nie nadaje :>
    Skończyłem :)

    --
    M.M.
    uptime: 1 day, 21 hours, 59 minutes and 51 seconds

  • 3. Data: 2003-09-11 19:20:22
    Od: Rafał Doroszkiewicz <r...@v...net.pl>

    Użytkownik Maciej Muran napisał:

> [...]
    > I zachęcają do odwiedzenia strony www...
    > I zaglądam do cennika na tej ich stronie www a tam... Cennik z 8

    Czy to, że cennik jest z Marca 2002 oznacza, że jest on nieakutalny?
    Nie sądzę.

    > Czy mógłby ktoś powiedzieć, czy zmieniają się opłaty za FR 256kbps/CIR
    > 8kbps? Za cholerę nie idzie bowiem się dogadać z tym buractwem na infolinii
    > :(

    Dzwoniłeś na tę infolinię? Kłamuczuchu. ;-)

    A załącznika w postaci wyciągu zmian do Regulaminu i Cennika szefostwo
    nie pokazało? W moim piśmie, wyraźnie napisali, że zmiany w cenniku
    usług transmisji danych Frame Relay/ATM dotyczą objaśnien i informacji
    do Tabeli 1 oraz zmiany nazwy usługi - "transmisja danych FRAME
    RELAY/ATM w sieci szkieletowej POLPAK" na "transmisja danych Frame
    Relay/ATM".

    Nigdzie nie widzę wzmianki o zmianie cen za usługę.

    --
    Rafał Doroszkiewicz
    rafal(at)vast.net.pl

  • 4. Data: 2003-09-11 19:21:03
    Od: "Slawomir Bem" <s...@d...piac.hu>

    Użytkownik "Maciej Muran" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy mógłby ktoś powiedzieć, czy zmieniają się opłaty za FR 256kbps/CIR
    > 8kbps? Za cholerę nie idzie bowiem się dogadać z tym buractwem na

    Rozmawialem z infolinia bo dostalem cos takiego samego.
    U mnie wprawdzie idzie o wielokrotnie szerszy kanal,
    ale Pani w BOKu powiedziala ze nic to nie zmienia.

    Nie dolaczaja nowych do POLPACZKI, ale stary FR dalej chodzi.

    Fakt ze cisnienie mi podniesli....

    --
    s.

  • 5. Data: 2003-09-15 08:35:11
    Od: "Maciej Muran" <t...@a...pl>

    Rafał Doroszkiewicz napisał/a:
    > Czy to, że cennik jest z Marca 2002 oznacza, że jest on nieakutalny?
    > Nie sądzę.

    Wybacz, ale jeśli w piśmie z 1 września, w nagłówku stoi:
    '... o zmianach, które _zostały_dokonane_ w Regulaminie oraz w Cenniku...'
    to chyba mam prawo uważać, że cennik z datą sprzed 1,5 roku jest
    nieaktualny, prawda? ;)

    > Dzwoniłeś na tę infolinię? Kłamuczuchu. ;-)

    Dzwoniłem. Za czwartym razem trafiłem na gościa, który sprawdził o co chodzi
    i oddzwonił do mnie. Wcześniej ciężko było... oj ciężko :)

    > Nigdzie nie widzę wzmianki o zmianie cen za usługę.

    Jak wyżej. Zmiany w Cenniku w moim pojęciu dotyczą zmian cen.
    Skończyłem :)

    --
    M.M.
    uptime: 5 days, 19 hours, 52 minutes and 43 seconds

  • 6. Data: 2003-09-15 20:16:17
    Od: Rafał Doroszkiewicz <r...@v...net.pl>

> [...]
    > '... o zmianach, które _zostały_dokonane_ w Regulaminie oraz w Cenniku...'
    > to chyba mam prawo uważać, że cennik z datą sprzed 1,5 roku jest

    Prawda, w takim wypadku masz rację.

    > Jak wyżej. Zmiany w Cenniku w moim pojęciu dotyczą zmian cen.
    > Skończyłem :)

    Czegoś nie rozumiem, jak to w Twoim pojęciu?
    Przecież wyraźnie napisali czego dotyczą zmiany, a w moim dokumencie,
    nie napisali nic o zmianach cen tylko tego, o czym pisałem wcześniej.
    Być może mamy inne dokumenty. :-)

    --
    Rafał Doroszkiewicz
    rafal(at)vast.net.pl