  • 151. Data: 2009-01-02 15:22:03
    Temat: Re: TP nie lubi GIMPa czy co?
    Od: Jarek Kamiński <j...@v...bez.spamu.eu.org>

    02.01.2009 user ksywką Grzegorz Staniak nabazgrał(a) na grupę
    pl.internet.polip co następuje:
    > GMail ma w ogóle chyba najlepszy filtr spamu jaki widziałem,
    > to jest projekt będący częscią ich prac nad klasyfikacją treści.
    > Mało kto ma potencjał pozwalający konkurować z Googlem w takich
    > przedsięwzięciach.

    Filtry Googla są IMO troszkę zbyt agresywne, bo potrafią wycinać
    pożądane przesyłki. Szczerze powiedziawszy mam wrażenie, że
    troszkę podrasowany Spamassassin jest dokładniejszy.

    Zdarzało się też, że GMail forwardował do mnie spam (nie wykryty), który
    później Spamassassin ciął prawidłowo. Ale od dość dawna nie miałem
    takiego przypadku.

    Chociaż oczywiście w porównaniu z innymi oferującymi darmową pocztę
    elektroniczną wypadają bardzo dobrze.

    Przepraszam za drobny OT ;-)

    Jarek.

  • 152. Data: 2009-01-02 15:32:55
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Marcin Gryszkalis wrote:

    > Jasne, że można się gdzieś włamać

    ...albo dostać/wykupić gdzieś konto i postawić tunel...

    --
    http://net.czarne.net/ <- łącze w świat pilnie potrzebne !!!
    Dach elektrowni w Czernobylu mial byc zbudowany z materialow

  • 153. Data: 2009-01-02 15:34:44
    Od: Jarek Kamiński <j...@v...bez.spamu.eu.org>

    02.01.2009 user ksywką Michal Jankowski nabazgrał(a) na grupę
    pl.internet.polip co następuje:

    > Na przykład:
    >
    > http://www.spamhaus.org/pbl/query/PBL129538

    Fakt. Czyli mam szczęście, że nie mam nic wspólnego z 83.14.210.0/23.
    Ale z PBL akurat można się zwykle dość prosto wyklikać.

    Jarek.

  • 154. Data: 2009-01-02 16:11:27
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Fakt. Czyli mam szczęście, że nie mam nic wspólnego z 83.14.210.0/23.

    Inne zakresy tam też są.

    > Ale z PBL akurat można się zwykle dość prosto wyklikać.

    Fakt.

    MJ

  • 155. Data: 2009-01-02 16:24:58
    Od: Tomasz Dwornicki <t...@n...invalid>

    Marcin Gryszkalis <m...@f...pl> wrote:
    > Hm... z ciekawości, mógłbyś zaproponować jak zrobić *za darmo* działający
    > serwer smtp wymieniający (=wysyłający i odbierający) pocztę ze światem
    > posiadając jedynie komputer i neostradę?

    Google Apps

    --
    http://wielun.org

  • 156. Data: 2009-01-02 16:52:35
    Od: D...@g...com

    On 2 Sty, 16:14, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Duze telekomy w rozwinietych krajach Unii Europejskiej powycinaly 25
    > bez mrugniecia okiem.
    >
    > Podobnie jak _wszyscy_ powycinali klientom smtp bez uwierzytelnienia i
    > jakos ani sie swiat nie zawalil, ani klientow nie ubylo.
    >
    >   MJ

    POowycinac jedne port z danego IP to ok może jakoś przełknę ale jak
    blokują cały serwis to sorki ale to zajerzdza cenzurą oczywiście jak
    będzie to w regulaminie podczas podpisywania umowy to się musze na to
    zgodzić albo nie brać usługi a tutaj z dnia na dzień. Kto mi zwróci za
    abonament na serwerze który jest przyblokowany ? Jakieś reguły musza
    być

  • 157. Data: 2009-01-02 17:45:09
    Od: Michal <m...@g...com>

    www.gimp.org has address 128.32.112.245
    gimp.org has address 128.32.112.245
    irc.us.gimp.org has address 128.32.112.245
    irc.us.gimp.org has address 130.239.18.157
    irc.us.gimp.org has address 204.225.124.69
    irc.gimp.ca has address 204.225.124.69

    | Ircname -> :)
    | Domain -> ".PL" is "Poland"
    | Server -> irc.gimp.ca [GIMPnet Canada - Hosted by Aceldama
    Systems]
    | Signon -> Fri Jan 2 18:36:26 2009
    | Idle -> 5 seconds

    To szkoda ze zablokowali go calkowicie zle. http nie dostepne a ircd
    dostepne. Hehehe.
    Jak i rowniez zablokowali IPv6 z xs26.net.
    Niedostepne popy to 62.24.64.27, 195.250.159.83, 62.75.252.206, 193.87.16.45
    Czy to automat blokuje? Jak tak to mozna naprawde duzo teraz namieszac.
    Wystarczy na jakims dedyku/wirtualce odpalic ircd i "poudawac" botnet.
    Np. na serwerydedykowane.pl lub serwery.pl.
    Czy sie moze myle?

    W nastepnych dniach pewnie coraz to wiecej ludzi sie zorientuje ze "cos"
    im nie dziala ale nie z ich winy :)

    --
    Michal

  • 158. Data: 2009-01-02 20:06:56
    Od: Łukasz Bromirski <w...@t...hell>

    On 2009-01-02 15:39, Lukasz Trabinski wrote:

    > Tak, mówię, to co znam z Junosa i prezentacji Roberta Raszuka. Jak
    > dla mnie taka funkcjonalnośc idealnie rozwiązuje problem, o którym
    > tutaj dyskutujemy.

    Robert jest autorem i głównym koderem tego rozwiązania, zresztą
    współautorem draftów również. A ponieważ akurat zmieniał pracę z Cisco
    na Junipera... to rozwiązanie jest w JunOSie :)

    --
    "Don't expect me to cry for all the | Łukasz Bromirski
    reasons you had to die" -- Kurt Cobain | http://lukasz.bromirski.net

  • 159. Data: 2009-01-02 20:43:20
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Marcin Gryszkalis <m...@f...pl> wrote:
    > Może być dla nas MX-em?

    Jak zrobisz SMTP AUTH? Czemu nie. Wystarczy w panelu
    założyć konto, przypisać domeny, aliasy i gotowe.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 160. Data: 2009-01-02 20:45:06
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Jarek Kamiński <j...@v...bez.spamu.eu.org> wrote:
> [...]
    >
    > Fakt. Czyli mam szczęście, że nie mam nic wspólnego z 83.14.210.0/23.
    > Ale z PBL akurat można się zwykle dość prosto wyklikać.

    Jak chcesz się 'wyklikać' np. z http://www.spamhaus.org/pbl/query/PBL114686
    ?

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki