  • 131. Data: 2009-01-02 07:47:34
    Temat: Re: TP nie lubi GIMPa czy co?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> writes:

    > Ty nie. Ale jeśli portale zaczną, to lada moment większość
    > poważnych dostawców uruchomi MSA. A żeby zaczęły portale, to
    > potrzebna jest duża siła sprawcza i właśnie TPSA może takową
    > być. Zresztą skoro Google już mają, to czas na resztę portali.

    A wiesz, ze co jakis profesor za granice wyjedzie, to musi przestawiac
    dostep do wydzialowej poczty na MSA, bo tam juz w bardzo wielu
    sieciach 25 jest zablokowane?

    MJ

  • 132. Data: 2009-01-02 07:53:37
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Robert Rędziak wrote:

> [...]
    > potrzebna jest duża siła sprawcza i właśnie TPSA może takową
    > być. Zresztą skoro Google już mają, to czas na resztę portali.

    google jest jakby nieco z przodu jeśli chodzi o pewne rzeczy, kiedy
    rezygnowałem z używania konta na hołmnecie na rzecz gmaila, ten drugi
    miał, w darmowej usłudze znacznie lepiej działający mechanizm
    antyspamowy od tego pierwszego, mimo że hołmnet brał pieniądze

    --
    http://net.czarne.net/ <- łącze w świat pilnie potrzebne !!!
    Dach elektrowni w Czernobylu mial byc zbudowany z materialow

  • 133. Data: 2009-01-02 08:20:40
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Lukasz Trabinski wrote:

    > No i? Oprócz spamu, są jeszcze inne zagrożenia w sieci. udp/icmp/tcp-fin flood
    > i wiele innych.

    tylko że spam dotyka każdego, NA CODZIEŃ, zaś udp/icmp/tcp-fin flood już
    nie

  • 134. Data: 2009-01-02 08:28:27
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    In pl.internet.polip futszaK <f...@g...com> wrote:

    > tylko że spam dotyka każdego, NA CODZIEŃ, zaś udp/icmp/tcp-fin flood już
    > nie

    Zdziwłbyś się jakbyś poprawcował w dużym isp.

    --
    ŁT

  • 135. Data: 2009-01-02 08:30:28
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    In pl.internet.polip Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Stary, wroc do rzeczywistosci. Dobrze wiemy ze TPSA ma mozliwosci
    > wycinania czego sobie zyczy (w detalu), dokladnie tak samo jak ma
    > mozliwosci np. ograniczania pasma itd.

    Nie napisałeś jak :) Trzymanie w FIB ileś tam tysięcy wpisów z route
    /32 do Null0?

    --
    ŁT

  • 136. Data: 2009-01-02 08:55:34
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Paweł Tyll wrote:

    > Na pewno ma, ale nieobsługiwanie tysięcy zgłoszeń o treści 'port 25 mi nie
    > działa' ma widać większe ;)

    a ja własnie wygenerowałem zgłoszenie, wprawdzie gimp mnie ni ziębi ni
    parzy, ale w imie dobrej sprawy poświęciłem kilka minut na wygenerowanie
    zgłoszenie w którym syntetycznie opisałem problem

    z przyłacza DSL4000 do którego przypisana jest klasa adresowa
    83.12.46.144/29 nie działa routing do www.gimp.org (128.32.112.245),
    polecenie traceroute i mtr wykazuje, że problem leży po stronie routera
    uslugowego szcz-ru1.idsl.tpnet.pl (213.25.2.213) nalezacego do TPNET.
    Problem ten nie wystepuje przy łaczeniu się z hostów nie należących do
    sieci TPNET.

  • 137. Data: 2009-01-02 09:23:32
    Od: Colin <m...@g...com>

  • 138. Data: 2009-01-02 09:47:28
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 01.01.2009 Paweł Damian <pawel@__dowywalenia__sz-ek.pl> napisał/a:
    > a poniżej link metroethernet z BGP:
    >
    > sh ip bgp 212.182.63.110
    > BGP routing table entry for 212.182.0.0/18, version 26554017
    > 5617 1299 8501 12324
    > XX.XX.XX.XX from XX.XX.XX.XX
    > Origin IGP, localpref 95, valid, external, atomic-aggregate
    brakuje tutaj "best" ;)

    > ping 212.182.63.110
    >
    > Type escape sequence to abort.
    > Sending 5, 100-byte ICMP Echos to 212.182.63.110, timeout is 2 seconds:
    > !!!!!
    > Success rate is 100 percent (5/5), round-trip min/avg/max = 12/12/16 ms
    więc skoro tym łączem ten ruch nie leci, to co się dziwić że działa? ;)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    Linux && Unix && Network administrator

  • 139. Data: 2009-01-02 10:56:10
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 02.01.2009, futszaK <f...@g...com> wroted:

> [...]
    > miał, w darmowej usłudze znacznie lepiej działający mechanizm
    > antyspamowy od tego pierwszego, mimo że hołmnet brał pieniądze

    GMail ma w ogóle chyba najlepszy filtr spamu jaki widziałem,
    to jest projekt będący częscią ich prac nad klasyfikacją treści.
    Mało kto ma potencjał pozwalający konkurować z Googlem w takich
    przedsięwzięciach.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing

  • 140. Data: 2009-01-02 10:59:59
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Grzegorz Staniak wrote:

> [...]
    > to jest projekt będący częscią ich prac nad klasyfikacją treści.
    > Mało kto ma potencjał pozwalający konkurować z Googlem w takich

    mnie jako klienta to akurat mało interesuje, korzystam bo jest dobry,
    jakby trzeba było (w granicach rozsadku) płacić za w/w usługę, to pewnie
    bym to zrobił bo nie lubię jak mi śmieci przychodzą na skrzynke pocztową