    From: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TP nie lubi GIMPa czy co?
    Date: Thu, 1 Jan 2009 15:47:33 +0000 (UTC)
    <2...@c...fuw.edu.pl> <gjds3q$gci$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <2...@c...fuw.edu.pl> <gjdtiv$h6b$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <2...@c...fuw.edu.pl> <gjdua9$hel$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <9...@e...googlegroups.com>
    <gjfsb5$djq$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <op.um12qvnhdpn5qi@ofca>
    <m...@m...localdomain> <op.um14a0b6dpn5qi@ofca>
    <m...@m...localdomain> <op.um22jmtrdpn5qi@ofca>
    <gjinnt$k4j$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <s...@e...rdc.pl>

    On 01.01.2009, Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> wroted:

    > Niestety, to nie jest takie proste. Jeśli ludzie mają do wyboru
    > operatora, który ich może odciąć za coś, czemu oni w ich własnym
    > mniemaniu nie są w żaden sposób winni, i operatora, który nie odetnie,
    > wybiorą tego, który nie odetnie.

    W wielu miejscach ten wybór nadal jest dość iluzoryczny, a działanie
    największego podmiotu mogłoby mieć znaczenie dla pozostałych. Może zresztą
    najlepiej byłoby, gdyby ktoś zaczął konsekwentnie prawnie ścigać takich
    domowych rozsyłaczy spamu (tak, wiem że to SF-F, komu by się chciało
    wyciągać w tym celu pieniądze i wyrzucać w błoto). Wtedy byłaby to ochrona
    użytkownika, nie szykanowanie. Biorąc pod uwagę fakt, że zmiany kosztują,
    pewnie skończy się tak, że to co jest będzie jeszcze latami trwało. Chyba,
    że ktoś wpadnie na pomysł regulacji.

    Przypomina, owszem.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing