  • 1. Data: 2012-07-20 00:01:41
    Temat: TP centrex - jak przelaczyc rozmowe na inny numer?
    Od: a...@p...pl

    <historia>

    jest sobie w TP usluga Centrex. Jak ktos do mnie dzwoni i chcialbym
    przelaczyc taka rozmowe na inny numer w Centrexie, to jak mam tego
    dokonac?

    Usluga jest od dawna, ale nigdy nie bylo potrzebne uzywanie
    przelaczen? Na Blekitnej konsternacja i powiedzieli, ze oddzwonia, ale
    pewnie guru poszedl na urlop lub na bezrobotne.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-07-20 03:21:58
    Od: SDD <s...@t...pl>

    a...@p...pl pisze:

    > jest sobie w TP usluga Centrex. Jak ktos do mnie dzwoni i chcialbym
    > przelaczyc taka rozmowe na inny numer w Centrexie, to jak mam tego
    > dokonac?

    Nigdy nie mialem do czynienia z centrexem, ale sprobuj "uniwersalnym"
    sposobem, czyli po odebraniu poleczenia zrob flash i jesli uslyszysz
    sygnal zgloszenia centrali wybierz drugi numer a gdy odbierze ktos zrob
    flash i wcisnij 4, po czym odloz sluchawke.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2012-07-20 10:16:49
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 20 Jul 2012 03:21:58 +0200, SDD <s...@t...pl>
    wrote:

> [...]
    >sygnal zgloszenia centrali wybierz drugi numer a gdy odbierze ktos zrob
    >flash i wcisnij 4, po czym odloz sluchawke.

    wlasnie to juz gdzies znalazlem. Dzieki, sporbuje pozniej jak bede na
    miejscu, gdzie jest centrex.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2012-07-23 22:34:35
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 20 Jul 2012 10:16:49 +0200, a...@p...pl wrote:

    >wlasnie to juz gdzies znalazlem. Dzieki, sporbuje pozniej jak bede na
    >miejscu, gdzie jest centrex.

    dziala, dzieki

    --
    ThinkXtra