  • Data: 2003-09-26 18:50:44
    Temat: Re: TP blokuje strony?
    Od: "Archie" <N...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Yerzyq" wrote...

    > Nie zaprzeczaj jak nie sprawdziles, osloskop.net zablokowal dostep dla
    > NEO+, czy dla pozostalych laczy tpsa nie wiem, mozna sie polaczyc
    > uzywajac proxy np. w3cache.icm.edu.pl

    Po pierwsze: napisalem, ze 2 dni temu korzystalem i chodzilo.
    Po drugie: napisalem, ze w chwili obecnej ( w czasie pisania poprzedniego
    posta) lezy.
    Po trzecie: teraz chodzi (jest godz. 18:45), a nie uzywam zadnych proxy.

    Wiec uprzejmie prosze o nauczenie sie czytania ze zrozumieniem, a nastepnie
    krytykowania innych.

    Pozdroffka Archie