  • 11. Data: 2009-10-21 08:14:24
    Temat: Re: TP SA ktoś tu niezle namieszał
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 21-10-2009 o 08:13:22 pawell32 <p...@w...pl> napisał(a):

    > Obiecali publicznie kilka kanałów fta, a jak się okazuje
    > są kodowane

    Najlepszym wyjściem (pomijając prywatyzację TVP i likwidację podatku od
    telewizorów) byłoby zakodowanie i wydawanie kart tym, którzy płacą
    abonament. Również w DVB-T. Skoro jest możliwość by faktycznie powiązać
    abonament z oglądaniem TVP to powinno się to wykorzystać. Tylko, że wtedy
    by się mogło okazać, że mało kto chce płacić za oglądanie TVP.
    Skoro jednak dystrybucja kart ma nie być związana z abonamentem rtv to
    wogóle mija się to z celem.

    Ale obietnic należy dotrzymywać! Miał być pakiet FTA to powinien być.
    Ewentualnie oficjalny komunikat o rezygnacji z projektu "Farfał nie
    wiedział co robi" i przeproiny.
    Tymczasem - do dzisiaj nikt nie powiedział oficjalnie "wycofujemy się z
    oferty FTA" tylko przerabiają stare komunikaty (naprawdę myśleli, że nikt
    nie zauważy?) i piszą o "kodowaniu anten ramach kolejnej fazy testów".

    --
    SW3
    ----

  • 12. Data: 2009-10-21 08:28:19
    Od: Mane <m...@g...pl>

    SW3 pisze:

    > Ale obietnic należy dotrzymywać! Miał być pakiet FTA to powinien być.

    Cos tam chyba zostalo FTA :)

  • 13. Data: 2009-10-21 08:28:38
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    SW3 pisze:

    > A do czego jeszcze można wykorzystać tuner MPEG-4 FTA? Wszystkie polskie
    > kanały nadawane w MPEG-4 są kodowane? Jako adwokat TVP wykazywałbyś, że
    > wszyscy kupili je by oglądać kilka niemieckich kanałów HD?

    ale ja nie piszę o obecnych dekoderach mpeg-4 bo to niedługo
    będzie standard, ale co Ci da posiadanie dekodera bez mozliwości
    kupna modułu NDS VideoGuard

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 14. Data: 2009-10-21 08:32:49
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    SW3 pisze:

> [...]
    > abonament z oglądaniem TVP to powinno się to wykorzystać. Tylko, że
    > wtedy by się mogło okazać, że mało kto chce płacić za oglądanie TVP.

    oni o tym wiedzą

    > Skoro jednak dystrybucja kart ma nie być związana z abonamentem rtv to
    > wogóle mija się to z celem.

    dlatego nie wiem jaki wogóle mają cel, może dvb-t też zakodują
    i w ramach książeczek roześlą karty? ;-)

  • 15. Data: 2009-10-21 08:59:40
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Robert_J pisze:

    > Czytaj dalej gazety, na pewno będziesz mądrzejszy ;-)))). A teraz
    > zastanów w jaki sposób ktokolwiek będzie w stanie wykazać, że tuner FTA
    > zakupił tylko i wyłącznie w celu oglądania kilku bezpłatnych programów
    > TVP? Ja w swojej sieci też mam kilku takich klientów, którzy odgrażają
    > się sądem bo kilka godzin nie było np. TVN Meteo, a oni podpisali ze mną
    > umowę TYLKO dla tego programu ;-))).
    > Gazety muszą czymś żyć, taka ich uroda. 99% wiadomości w nich to nic nie
    > warty bełkot. Ktoś gdzieś usłyszał, dorobił "fakty" i robi się zajebisty
    > "nius" ;-)))

    to podaje gazeta prawna, więc to może być poważny temat
    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/361958,tvp_mo
    ze_slono_zaplacic_za_cyfrowe_dekodery.html

  • 16. Data: 2009-10-21 09:33:01
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Mane pisze:

    > Cos tam chyba zostalo FTA :)

    spóźniasz się kolego

  • 17. Data: 2009-10-21 19:58:36
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 21 Oct 2009 09:37:19 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Ja byłbym w stanie to wykazać, co do monoblocka.

    Powodzenia.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 18. Data: 2009-10-21 21:46:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4vpud55fck54ifj1m57sph38d4p09rp9ut@4ax.com...

    > Powodzenia.

    Byłbym.
    Ale zdecydowanie mi się nie będzie chciało.
    Gra nie warta świeczki.