  • 1. Data: 2009-10-21 06:13:22
    Temat: TP SA ktoś tu niezle namieszał
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Już gazety podają o przewidywanych procesach sądowych
    tytułem odszkodowania za niepotrzebnie kupione dekodery
    do obioru platformy tp sa.
    Obiecali publicznie kilka kanałów fta, a jak się okazuje
    są kodowane, a na domiar złego, firma NDS nie chce
    udostępniać modułów dostępu do tegoż systemu, więc
    każdy kto będzie chciał oglądać ww platforme będzie
    zmuszony zakupić ich dekoder.
    Pytanie czy warto kupować dekoder na kilka kanałów,
    a może tvp ma apetyt na więcej i konkurować z pozostałymi
    operatorami?
    czy nie lepiej było wybrać inny system kodowania?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 2. Data: 2009-10-21 06:15:11
    Temat: Re: TP SA ktoś tu niezle namieszał
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    w tytule miało być tvp sa

  • 3. Data: 2009-10-21 07:15:55
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

> [...]
    > do obioru platformy tp sa.
    > Obiecali publicznie kilka kanałów fta, a jak się okazuje

    Czytaj dalej gazety, na pewno będziesz mądrzejszy ;-)))). A teraz zastanów w
    jaki sposób ktokolwiek będzie w stanie wykazać, że tuner FTA zakupił tylko i
    wyłącznie w celu oglądania kilku bezpłatnych programów TVP? Ja w swojej
    sieci też mam kilku takich klientów, którzy odgrażają się sądem bo kilka
    godzin nie było np. TVN Meteo, a oni podpisali ze mną umowę TYLKO dla tego
    programu ;-))).
    Gazety muszą czymś żyć, taka ich uroda. 99% wiadomości w nich to nic nie
    warty bełkot. Ktoś gdzieś usłyszał, dorobił "fakty" i robi się zajebisty
    "nius" ;-)))

  • 4. Data: 2009-10-21 07:31:38
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Robert_J pisze:

> [...]
    > Gazety muszą czymś żyć, taka ich uroda. 99% wiadomości w nich to nic nie
    > warty bełkot. Ktoś gdzieś usłyszał, dorobił "fakty" i robi się zajebisty

    ale to podaje tylko jako ciekawostke, sam się tym nie przejmuję,
    może tylko tym że to wszystko za nasze publiczne pieniądze.

  • 5. Data: 2009-10-21 07:37:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Ja byłbym w stanie to wykazać, co do monoblocka.

  • 6. Data: 2009-10-21 07:44:37
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    Cavallino pisze:

    > Ja byłbym w stanie to wykazać, co do monoblocka.

    A może kupiłeś go żeby oglądać przenajświętszą telewizję a nie TVP?

    --
    (popraw adres e-mail: imie at nazwisko . eu)

  • 7. Data: 2009-10-21 07:49:25
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 21-10-2009 o 09:15:55 Robert_J <r...@w...pl> napisał(a):

    > A teraz zastanów w jaki sposób ktokolwiek będzie w stanie wykazać, że
    > tuner FTA zakupił tylko i wyłącznie w celu oglądania kilku bezpłatnych
    > programów TVP?

    A do czego jeszcze można wykorzystać tuner MPEG-4 FTA? Wszystkie polskie
    kanały nadawane w MPEG-4 są kodowane? Jako adwokat TVP wykazywałbyś, że
    wszyscy kupili je by oglądać kilka niemieckich kanałów HD?

    --
    SW3
    ----

  • 8. Data: 2009-10-21 07:54:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Szymon Wyrembak" <_@_.eu> napisał w wiadomości

    > A może kupiłeś go żeby oglądać przenajświętszą telewizję a nie TVP?

    Gdyby tak było to kupiłbym go już dawno, a nie w dzień startu platformy TVP.

  • 9. Data: 2009-10-21 08:07:21
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > ale to podaje tylko jako ciekawostke, sam się tym nie przejmuję,

    Nie, no domyślam się ;-). Mi szczerze mówiąc też to wisi, w TVP (Telewizji
    Papieskiej) i tak prawie nic nie ma prócz mniej lub bardziej zakamuflowanych
    programów katolickich...

    > może tylko tym że to wszystko za nasze publiczne pieniądze.

    A to już inna rzecz. Mnie też to mierzi cholernie...

  • 10. Data: 2009-10-21 08:08:39
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Ja byłbym w stanie to wykazać, co do monoblocka.

    Ty w ogóle jesteś w stanie wiele rzeczy wykazać ;-)))). Bez obrazy... :-)).
    Myślę że minąłeś się z powołaniem, powinieneś zostać prawnikiem :-))
    Pozdr.
    RJ