  • Data: 2009-10-21 07:15:55
    Temat: Re: TP SA ktoś tu niezle namieszał
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Już gazety podają o przewidywanych procesach sądowych
    > tytułem odszkodowania za niepotrzebnie kupione dekodery
    > do obioru platformy tp sa.
    > Obiecali publicznie kilka kanałów fta, a jak się okazuje
    > są kodowane,

    Czytaj dalej gazety, na pewno będziesz mądrzejszy ;-)))). A teraz zastanów w
    jaki sposób ktokolwiek będzie w stanie wykazać, że tuner FTA zakupił tylko i
    wyłącznie w celu oglądania kilku bezpłatnych programów TVP? Ja w swojej
    sieci też mam kilku takich klientów, którzy odgrażają się sądem bo kilka
    godzin nie było np. TVN Meteo, a oni podpisali ze mną umowę TYLKO dla tego
    programu ;-))).
    Gazety muszą czymś żyć, taka ich uroda. 99% wiadomości w nich to nic nie
    warty bełkot. Ktoś gdzieś usłyszał, dorobił "fakty" i robi się zajebisty
    "nius" ;-)))