  • 11. Data: 2002-09-22 20:47:52
    Temat: Re: TP S.A. DSL pod nó?
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl>

    Witam,

    > Jak na razie jedyny opisany szerzej problem polega na tym, ze kiedy
    > zajmujesz wiecj niz 80% kanalu zwrotnego to lacze sie zatyka w obie
    > strony.

    W zasadzie to normalka - tcp/ip to nie udp - obie strony przy transmisji
    musza komunikowac sie w obie strony. Rzecz jasna sciagajac, nie
    zajmujemy tyle samo rury w obie strony, lecz jak w jedna strone
    zacznie brakowac przepustowosci (a w DSLu niestety taka sytuacja
    moze jak najbardziej wystapic), to i druga niesamowicie zwalnia :)
    Tu nie winilbym TPSA, tylko userow kaazowiczow tym podobnych :-)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006
    Kawasaki LTD 440 addicted, work: http://www.konta.pl

  • 12. Data: 2002-09-23 09:02:38
    Od: m...@a...gda.pl

    Pawel Szember <f...@s...net> wrote:
    : hmm 3 sztuki pod rzad to chyba nie przypadek ;]

    Może być jeszcze niedopracowane oprogramowanie w samym urządzeniu
    (jeśli te 3 sztuki były tego samego producenta i typu) - marketing
    pogania programistów, nie ma czasu na testowanie bo trzeba przecież
    jak najszybciej zacząć sprzedaż, a większość ludzi i tak używa Win*
    więc do konieczności resetowania co jakiś czas są przyzwyczajeni...

    : hmm to ja juz wole zglosic reklamacje niz samemu tworzyc cuda na kiju

    Oczywiście, to co zaproponowałem to tylko na wypadek gdyby reklamacja
    nie pomogła i problem nadal się powtarzał.

    Marek

  • 13. Data: 2002-09-24 06:31:28
    Temat: Re: TP S.A. DSL pod nóż
    Od: "SCV" <"milosz [NO-SPAM]"@sznet.one.pl>

    Znow sie to przytrafilo - tym razem w godzinach od 1 do 7 rano, dokladnie
    nie wiem.
    Poniewaz moj modem wywala komunikaty o bledach nawet kiedy ustawione jest
    haslo,
    po podlaczeniu kabla dostalem cos takiego (i tak w kolko):

    pppOA.VC Mux....
    3:22:54:53 PPP LCP: timeout sending Config-Requests
    3:22:54:53 PPP Connection terminated.
    pppOA.LLC....
    3:22:55:03 PPP LCP: timeout sending Config-Requests
    3:22:55:03 PPP Connection terminated.
    pppOE.....

    MA kto jakis pomysl?
    Pozdrawiam - SCV

  • 14. Data: 2002-09-24 11:12:20
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    jackmack wrote:
    > Użytkownik "InternetLine" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To ci sie tylko tak wydaje. Ja mieszkam w samym centrum i ani DSL ani
    > Neo+ ani SDI.
    polecam Tele 2

  • 15. Data: 2002-09-24 11:12:45
    Od: m...@m...eu.org

    In article <amp0br$ctv$1@news.tpi.pl>, SCV wrote:
    > Znow sie to przytrafilo - tym razem w godzinach od 1 do 7 rano, dokladnie
    > nie wiem.

    P...@p...cst
    .tpsa.pl
    pl.internet.komunikaty

    Mieli awarie na terenie calego kraju w tych godzinach.

    Ale moze to cos innego

    Pozdrawiam
    Adam Frankowski

  • 16. Data: 2002-09-25 05:41:49
    Od: "SCV" <"milosz [NO-SPAM]"@sznet.one.pl>

    <m...@m...eu.org> wrote in message:

    > P...@p...cst
    .tpsa.pl
    > pl.internet.komunikaty
    >
    > Mieli awarie na terenie calego kraju w tych godzinach.
    A kiedy oni awarii nie maja ;) Wkurza mnie to rozlaczanie sie modemu,
    naprawde i nie wiem czemu po wylaczeniu i wlaczeniu wszystko cudnownie wraca
    do normy.

    SCV

  • 17. Data: 2002-09-26 15:17:02
    Od: "Jarek" <...@...x>

    > Mi wiesza sie co jakis czas, zwykle rano ok. 9.
    > Objawy: wszystkie LEDy swieca jak powinny - na zielono, ale
    > transmisji ni ma. Jedyny sposob na problem: wylaczenei i wlaczenie modemu

    Dokładnie to samo - nie pomaga ustawienie MTU ani zmiana karty sieciowej
    Nie jest to wina modemu - po zmianie modemu sytuacja się powtarza
    IMHO problem jest po stronie TPSA i ich routerów dostępowych Lucent