  • 1. Data: 2002-09-20 07:21:36
    Temat: TP S.A. DSL pod nóż
    Od: "InternetLine" <p...@i...pl>

    Hej!

    Ciągle tu pytam o różne oferty łącz. Teraz pytanie o DSL od TP S.A.
    W Warszawie raczej nie będzie problemu z założeniem.

    Jaki haczyk jest ukryty przy tym DSL. Czemu cena taka niska (nawet w
    porównaniu do ADSL - z cennika FrameRelay)? Czytałem o DSL we Wrocku (długi
    temat) i inne o DSL, ale z tego nie wynika nic konkretnego. W DSL nie ma
    CIR? NIe wolno go odsprzedawać? Przycinają? Przecież nagle TP S.A. nie
    zostanie Św. Mikołajem? Taka cena tylko przez to, że to Asymetryczne łącze?

    Ghost

  • 2. Data: 2002-09-20 11:06:30
    Temat: Re: TP S.A. DSL pod nóż
    Od: "Tomasz Lam" <l...@s...wytnijto.mtl.pl>

> [...]
    > CIR? NIe wolno go odsprzedawać? Przycinają? Przecież nagle TP S.A. nie
    > zostanie Św. Mikołajem? Taka cena tylko przez to, że to Asymetryczne

    Mam IDSL od 30.08, działa ok. Nie wiesza sie, zanotowałem 1 awarię ze strony
    TPNETu, naprawili po 2 godzinach od zgłoszenia. W umowie brak kruczków
    prawnych (z tego co widzę)

    TLZ

  • 3. Data: 2002-09-20 15:52:04
    Od: "jackmack" <j...@p...com>

    Użytkownik "InternetLine" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Hej!
    >
    > W Warszawie raczej nie będzie problemu z założeniem.

    To ci sie tylko tak wydaje. Ja mieszkam w samym centrum i ani DSL ani Neo+
    ani SDI.

    pozdrawiam

    jackmack

  • 4. Data: 2002-09-21 09:14:25
    Temat: Re: TP S.A. DSL pod nó?
    Od: Pawel Szember <f...@s...net>

    Tomasz Lam wrote:

    > Mam IDSL od 30.08, działa ok. Nie wiesza sie,
    wiec mozesz sie nazwac szczesciarzem, ja w lublinie mam z tym same klopoty
    (3 rozne lacza)
    pozdrawiam
    --
    ()_() Pawel Szember
    (o o) f...@s...net

  • 5. Data: 2002-09-21 16:00:46
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >wiec mozesz sie nazwac szczesciarzem, ja w lublinie mam z tym same klopoty
    >(3 rozne lacza)
    >pozdrawiam

    Jak na razie jedyny opisany szerzej problem polega na tym, ze kiedy
    zajmujesz wiecj niz 80% kanalu zwrotnego to lacze sie zatyka w obie
    strony.

    januszek

  • 6. Data: 2002-09-21 16:00:57
    Od: "SCV" <"milosz [NO-SPAM]"@sznet.one.pl>

    Mi wiesza sie co jakis czas, zwykle rano ok. 9.
    Objawy: wszystkie LEDy swieca jak powinny - na zielono, ale transmisji ni
    ma.
    Jedyny sposob na problem: wylaczenei i wlaczenie modemu
    Zglaszalem to juz conajmniej dwa razy i nie wiedza co sie dzieje, a mam siec
    lokalna
    i jak tylko przestaje dzialac ludzie zasypuja mnie "komentarzami"....
    BTW: jestem z Wrocka

    Pozdr - SCV

  • 7. Data: 2002-09-22 08:52:25
    Od: krzyss <k...@k...com>

    Użytkownik januszek napisał:

    > Jak na razie jedyny opisany szerzej problem polega na tym, ze kiedy
    > zajmujesz wiecj niz 80% kanalu zwrotnego to lacze sie zatyka w obie
    > strony.
    >
    > januszek

    Standard... na zwyklej NEO 256/64 tez tak bylo...

    --
    ===---=== krzyss vel Qkill ===---===
    ---===--- www.krzyss.com ---===---

  • 8. Data: 2002-09-22 09:17:21
    Od: Pawel Szember <f...@s...net>

    januszek wrote:

    > Jak na razie jedyny opisany szerzej problem polega na tym, ze kiedy
    > zajmujesz wiecj niz 80% kanalu zwrotnego to lacze sie zatyka w obie
    > strony.
    ale chyba nie objawia sie to zwisem modemu, (pomaga wylaczenie i wlaczenie)
    ?
    pozdrawiam
    --
    ()_() Pawel Szember
    (o o) f...@s...net

  • 9. Data: 2002-09-22 12:40:32
    Od: m...@a...gda.pl

    SCV <"milosz [NO-SPAM]"@sznet.one.pl> wrote:
[...]

    - Może modem DSL jest uszkodzony, dlatego się zawiesza? Domagać się
    wymiany na inny egzemplarz...

    - Zrobić jakiś patent z przekaźnikiem sterowanym z LPT, odłączającym
    chwilowo zasilanie modemu DSL jeśli zbyt długo nie ma transmisji.

    - Zainstalować dodatkowo jako backup Stabilny Dostęp do Internetu ;)
    (może to tylko ja mam szczęście, ale nigdy nie musiałem resetować
    HiS-NT przez odłączenie zasilania, co najwyżej - bardzo rzadko -
    trzeba restartować PPP, ale system robi to automatycznie).

    Marek

  • 10. Data: 2002-09-22 17:44:19
    Od: Pawel Szember <f...@s...net>

    m...@a...gda.pl wrote:

    > - Może modem DSL jest uszkodzony, dlatego się zawiesza? Domagać się
    > wymiany na inny egzemplarz...

    hmm 3 sztuki pod rzad to chyba nie przypadek ;]

    > - Zrobić jakiś patent z przekaźnikiem sterowanym z LPT, odłączającym
    > chwilowo zasilanie modemu DSL jeśli zbyt długo nie ma transmisji.

    hmm to ja juz wole zglosic reklamacje niz samemu tworzyc cuda na kiju
    pozdrawiam
    --
    ()_() Pawel Szember
    (o o) f...@s...net