  • Data: 2002-09-22 12:40:32
    Temat: Re: TP S.A. DSL pod nó?
    Od: m...@a...gda.pl szukaj wiadomości tego autora

    SCV <"milosz [NO-SPAM]"@sznet.one.pl> wrote:
    : Mi wiesza sie co jakis czas, zwykle rano ok. 9.
    : Objawy: wszystkie LEDy swieca jak powinny - na zielono, ale transmisji ni
    : ma.
    : Jedyny sposob na problem: wylaczenei i wlaczenie modemu
    : Zglaszalem to juz conajmniej dwa razy i nie wiedza co sie dzieje, a mam siec
    : lokalna
    : i jak tylko przestaje dzialac ludzie zasypuja mnie "komentarzami"....

    - Może modem DSL jest uszkodzony, dlatego się zawiesza? Domagać się
    wymiany na inny egzemplarz...

    - Zrobić jakiś patent z przekaźnikiem sterowanym z LPT, odłączającym
    chwilowo zasilanie modemu DSL jeśli zbyt długo nie ma transmisji.

    - Zainstalować dodatkowo jako backup Stabilny Dostęp do Internetu ;)
    (może to tylko ja mam szczęście, ale nigdy nie musiałem resetować
    HiS-NT przez odłączenie zasilania, co najwyżej - bardzo rzadko -
    trzeba restartować PPP, ale system robi to automatycznie).

    Marek