  • Data: 2021-02-12 21:57:37
    Temat: Re: TOP261EN nie startuje
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-02-12 o 21:04, Mirek pisze:

    > Dopiero w poniedziałek i to jak będę miał czas znowu rozkręcić.
    > Nie mam miejsca na trzymanie rozgrzebanych sprzętów.
    >
    > Ale wystarczy wpisać "m12-18fc schemat"
    > o np. to:
    > https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3549535.html

    Odpiął bym tymczasowo tą zworę od Voltage Monitor co idzie na transoptor
    sterowany procesorem i jak w dataszicie dał 4Mom na V (nie zwierając
    czasami R5 bo w tej obudowie R16 to trochę niebezpiecznie zostawiać z
    takim napięciem). I wtedy dopiero jak przetwornica ruszy popatrzył bym
    co się do diabła dzieje z tym napięciem dla Voltage Monitor generowanym
    przez odczep pomocniczy i sterowane przez uC.
    Wynalazek jak we wczesnych ładowarkach Ryobi, niby eco miało to być.

    --
    Irokez