  • 11. Data: 2010-11-18 11:36:49
    Temat: Re: TNK odbiornik
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-18 12:27, Cavallino pisze:
    > Ale dawno, bo ogladanie sygnalu z modulatora juz nie przystaje do
    > dzisiejszych czasów.
    >
    > Jakies wspólczesne wersje (HD) takiego sprzetu tez wystepuja?

    chyba, nie.
    poza tym co przełączaniem kanałów w innym pomieszczeniu?

    można zrobić sharing po lanie na jakimś linuksowym,
    bo drugi dekoder i tak musi być.
    to dla tych co nie lubią spliterów

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 12. Data: 2010-11-18 11:39:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > chyba, nie.

    Jest jeszcze Opticum Multiview.

    > poza tym co przełączaniem kanałów w innym pomieszczeniu?

    Czujnik na kabelku.

    > można zrobić sharing po lanie na jakimś linuksowym,

    Ale to już musiałbyś mieć takie dwa.
    2 tunery hd - to już usługa multiroom i wynajem dwóch tunerów wyjdzie
    taniej.

  • 13. Data: 2010-11-18 11:44:36
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-18 12:39, Cavallino pisze:
    > Czujnik na kabelku.

    tylko, że jaka jakość.
    lepiej dwa osobne dekodery

    > Ale to już musiałbyś mieć takie dwa.
    > 2 tunery hd - to już usługa multiroom i wynajem dwóch tunerów wyjdzie
    > taniej.

    zdecydowanie. poza tym nie muszą być hd

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 14. Data: 2010-11-18 11:46:47
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-18 12:39, Cavallino pisze:
    > Opticum Multiview

    ok 250.
    dają dwa piloty i przedłużacz pilota

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 15. Data: 2010-11-18 11:46:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > zdecydowanie. poza tym nie muszą być hd

    Jak współczesne to muszą.
    A przynajmniej muszą potrafić odbierać hd (nie wszystkie programy hd są
    kalką programu sd), co zresztą na jedno wychodzi.

  • 16. Data: 2010-11-19 09:44:54
    Od: kalif <m...@g...com>

    On 18 Lis, 12:46, "Cavallino" <c...@k...pl>
    wrote:

    > Jak współczesne to muszą.
    > A przynajmniej muszą potrafić odbierać hd (nie wszystkie programy hd są
    > kalką programu sd), co zresztą na jedno wychodzi.

    Witam ponownie,oglądałem specyfikację techniczną GLOBO OPTICUM
    MULTIVIEW ale poszukuję odbiornika,który by pozwalał nagranie programu
    na zewnętrzym HDD lub pendrive.Ktokolwiek zna takowy proszę o
    info.Pozdrawiam Kaz

  • 17. Data: 2010-11-19 09:57:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    g.googlegroups.com...
    wrote:

> [...]

    >MULTIVIEW ale poszukuję odbiornika,który by pozwalał nagranie programu
    >na zewnętrzym HDD lub pendrive.Ktokolwiek zna takowy proszę o

    A czego się uparłeś na dwa tunery w jednej skrzynce, zamiast dwóch tunerów w
    dwóch skrzynkach?
    W tym drugim wariancie masz dużo większy wybór, a odpada Ci parę kłopotów w
    stylu sterowania drugim pilotem.

  • 18. Data: 2010-11-19 10:22:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-19 10:44, kalif pisze:
    > Witam ponownie,oglądałem specyfikację techniczną GLOBO OPTICUM
    > MULTIVIEW ale poszukuję odbiornika,który by pozwalał nagranie programu
    > na zewnętrzym HDD lub pendrive.Ktokolwiek zna takowy proszę o

    http://allegro.pl/tuner-dekoder-opticum-7300-pvr-hdm
    i-9324-i1312905478.html

    ten nagrywa.

    --