  • 11. Data: 2010-07-12 13:54:26
    Temat: Re: TNK na Pionierze 1530 Awaria?
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > obawiam się, że na czuwaniu nie przejdzie, z tego co pamiętam
    > pionek odłącza zasilanie czytnika

    a zobacz pod klawiszem A na pilocie czy jest ustawione na conax

    Arek.

  • 12. Data: 2010-07-12 15:18:58
    Od: z <z...@g...pl>

    Arek. pisze:

    > a zobacz pod klawiszem A na pilocie czy jest ustawione na conax
    Jest.
    Wszystkie 3 pozycje conax też wypróbowałem.
    Spróbuję jeszcze zostawić na tvn24. Sam tvn nie zadziałał :-(
    Tuner chodził chyba od roku doładowania po 3 mies. i było ok.

  • 13. Data: 2010-07-13 07:19:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-07-12 17:18, z pisze:

    > Jest.
    > Wszystkie 3 pozycje conax też wypróbowałem.
    > Spróbuję jeszcze zostawić na tvn24. Sam tvn nie zadziałał :-(
    > Tuner chodził chyba od roku doładowania po 3 mies. i było ok.

    uwzględniłeś podwyżkę?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 14. Data: 2010-07-13 08:00:48
    Od: z <z...@g...pl>

    pawell32 pisze:

    > uwzględniłeś podwyżkę?

    Oczywiście - sprawdziłem też na infolini. Kasa jest ok.
    Tylko że ja nie mam żadnych kodowanych tylko fta.
    1 2 tvn powinny przecież chodzić nawet bez doładowania.

  • 15. Data: 2010-07-13 10:33:07
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Oczywiście - sprawdziłem też na infolini. Kasa jest ok.
    > Tylko że ja nie mam żadnych kodowanych tylko fta.
    > 1 2 tvn powinny przecież chodzić nawet bez doładowania.

    tak, ale jak karta złapie klucze, to są kanały kodowane.
    wyłącz go jak radził kolega wyżej na kilka minut,
    włącz i pozostaw na tvn24.

    to Ci zgasło nagle czy nie korzystałeś przez jakiś czas?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 16. Data: 2010-07-13 12:41:17
    Od: z <z...@g...pl>

    pawell32 pisze:

    > włącz i pozostaw na tvn24.
    Nic nie pomaga

    > to Ci zgasło nagle czy nie korzystałeś przez jakiś czas?

    Wieczorem działało a rano przestało.
    Wychodzi że tym razem uprawnienia nie przeszły.

  • 17. Data: 2010-07-14 19:13:28
    Od: z <z...@g...pl>

    z pisze:

    > Wychodzi że tym razem uprawnienia nie przeszły.

    Nie przeszły. Trzeba było znowu wgrać soft.
    Jak już jesteśmy w temacie to może ktoś wie jak uruchomić programowy
    bloker. Muszę sobie jakoś odrobić straty ;-)