  • 11. Data: 2012-03-29 18:33:58
    Temat: Re: TNK SD paczka tvn z coraz gorszą jakością
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 29.03.2012 18:29, z wrote:

    > Moja antena jest najlepiej ustawiona jak można :-)
    > a parametry odbioru są takie jak zawsze oprócz paczki tvn która się
    > skiepściła. Inne kanały ogląda się normalnie.
    > Chyba zakupię cały nowy zestaw bo nie wiadomo co pomorze :-)

    po co? zacznij od konwertera.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 12. Data: 2012-03-29 19:53:29
    Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>

    z <z...@g...pl> napisał(a):

    > Chyba zakupię cały nowy zestaw bo nie wiadomo co pomorze :-)

    Fakt, na Pomorzu odbiera dużo gorzej, niż np. w Małopolsce

  • 13. Data: 2012-03-30 19:29:29
    Od: J K <j...@g...com>

    > Pionier 1530 z obsługą TNK.
    Orginalnie przystosowany jest do obslugi systamu SECA.
    > Od 10 lat używam go z anteną 60cm (taką z Cyfry)
    > Od czasu zmiany parametrów paczki tvn (SID) jakość sygnału się pogorszyła.

    TNK jest przemieszana transpondery grupy ITI z transpondarami Cyfra+
    (np TVP1,TVP2 SD).
    Dla zaoszczedzenia pasma na wiekszosci transponderach zastosowano
    zmiane FEC z 3/4 na 5/6 co moze faktycznie byc problemem dla starszych
    typu odbiornikow.

    > Nie chciałbym dużo inwestować bo perspektywa przejścia na obiór z netu
    > tych kilku kanałów zaczyna być realna.

    Nie musisz duzo inwestowac dzis garbarytowo mniejszy,szybszy w
    dzialaniu odbiornik DVB-S,o bardziej czulszej qlowicy z obsluga CONAXa
    dla TNK mozna miec za tanie pieniazki.A Pionier 1530 "zutylizowac"

    t.

  • 14. Data: 2012-04-05 13:39:13
    Od: "morzyk_wrocek" <m...@w...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Od 10 lat używam go z anteną 60cm (taką z Cyfry)
    > Od czasu zmiany parametrów paczki tvn (SID) jakość sygnału się pogorszyła.
    > Rozumiem że jak jest marna pogoda (burza) to nie ma mocnych ale tak jak
    > właśnie teraz: słońce świeci moc sygnału jak zawsze (53-56%) a tvny
    > zrywają i nie da się oglądać. Dzieje się tak coraz częściej. Ostatnio co
    > trzeci dzień. Kanały z poza paczki tvn OK.
    > Co zmienić? Antenę na większą :-( Nie bardzo mam miejsce.
    > Czy tuner na jakiś współczesny model (z nagrywaniem na usb :-) )
    > Nie chciałbym dużo inwestować bo perspektywa przejścia na obiór z netu

    polecam wymianę kabla po 10 latach aż się o to prosi,
    a takze rozważyć wymianę czaszy na większą 85cm
    kris