eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTMERe: TME
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: John Smith <d...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: TME
    Date: Wed, 11 Dec 2013 09:53:02 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <l8995f$d0h$1@node1.news.atman.pl>
    References: <3...@g...com>
    Reply-To: d...@b...pl
    NNTP-Posting-Host: 118.188.rev.vline.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1386751983 13329 217.76.118.188 (11 Dec 2013 08:53:03
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 11 Dec 2013 08:53:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.1
    In-Reply-To: <3...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:656553
    [ ukryj nagłówki ]

    > 1) Dzwonie do nich na reklamacje, beblam o co chodzi.. Panienka miłym głosem
    przyjmuje moje beblanie..., "za 5 minut ktoś do Pana oddzwoni", szepcze miłym głosem.
    > 2) G..no nie 5 minut.., za minutę drynda do mnie gościu, pyta się ino o numer
    klienta, w parę sekund wyjaśniamy gdzie TME dało poopy.
    > 3) Za 2 dni wpada do mnie kurier z jakiejś tam firmy kurjerczej i daje mi do łapska
    to co żem zamawiał w TME w pełnym wykonaniu.
    > 4) No i teraz TME powaliło mnie na glace. Dostałem maila - Faktura korekcycja:
    Panie Stacu Cheblu, proszę podać namiary bankowe, cobyśmy wrócili Panu kasiorę.
    > 5) Dryndam do TME, nawijam "popindoliło Was czy co, przeca nic nie trza korygować!
    Przeca różnica pomiędzy zamawianym, a dostarczonym towarem to ino 80gr." Tak Panie
    Stachu, nie mniej jednak my daliśmy poopy, i proszę o podanie namiarów bankowych coby
    w ramach przeprosin za danie poopy zwrócić parę zeta.
    > ==============================
    > Jestem OKRUTNIE pozytywnie zaskoczony podejściem TME do klienta !!

    A ja jestem zdecydowanie przeciwnego zdania. Szczanie na klienta
    zostało im jeszcze od lat 90-tych.
    Praktycznie co drugie zamówienie jest w jakiś, dokuczliwy sposób
    spartolone, a zabawa w korekty 80 groszy, to więcej kosztów
    logistycznych niż warta ta cała "rekompensata".
    Do częstych numerów należy "korekta" zamówienia, gdzie przyślą
    np. o 34 rezystory mniej niż na zaakceptowanym i przedpłaconym zamówieniu.
    Wówczas nie możesz uruchomić produkcji z powodu rezystorka, który wart
    jest mniej niż 1 grosz.
    TME to może i dobre, ale dla amatorów, dla profesjonalisty który
    oczekuje przewidywalności od swojego partnera biznesowego, to
    już nie bardzo. Z tego powodu 95% wszystkich zakupów omija TME.
    K.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: