  • 11. Data: 2011-06-21 06:42:22
    Temat: Re: TL-MR3220 + E160 - Warto wgrac openwrt?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Nic nie stoi na przeszkodzie by sterować nogą /enable z zasilania z
    > routera. Tyle że (w moim przypadku) tam zawsze było +5v, router nie
    > sterował nigdy wyłączaniem zasilania na usb, jeśli miał jakieś stany
    > uśpienia dla modemu to tylko programowo sterowane.

    Czyli oryginalny soft nie steruje zasilaniem -
    - inaczej z OpenWrt:
    "Dodatkowo możliwe jest sterowanie zasilaniem (włacz/wyłącz) złącza USB.
    Zasilanie portu jest domyślnie włączone."
    http://eko.one.pl/?p=openwrt-mr3420

    Na dniach dowiem sie o stabilnosci tego routera -
    - heh, gupi szukalem niestabilnosci w firmwarze :).

  • 12. Data: 2011-06-21 08:18:32
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-06-21 07:59, Q pisze:
    > tzn. z e173 czasami "rwie"?

    Był taki moment, że Play sobie coś modernizował wokół mnie.
    Wówczas e173 sobie nie radził. Objawiało się to tak, że połączenie się
    zrywało, router próbował wykryć modem.

    Nie wiem, czy to wina zasilania - być może. Pierwsze rozwiązanie, jakie
    mi się nasunęło - wyjęcie z pudełka starego modemu - dało pozytywny
    rezultat i na tym poprzestałem.
    P.