  • 31. Data: 2004-09-02 11:43:39
    Temat: Re: TKTelekom - pady
    Od: Kuba Zakrzewski <k...@c...it.pl>

    Marcin Kowalczyk wrote:
    > tylko ze klientem dla tkt jest widok a nie interblock - polecam
    > archiwum interblock.pl

    nie musisz mi nic polecac, ja jestem ze stalowej woli i znam rafala
    ramockiego i pare innych osob z interblocku. widoknet zrezygnuje z
    interblocku to interblock tez, nie? ;)

    kuba

  • 32. Data: 2004-09-02 11:49:51
    Od: Kuba Zakrzewski <k...@c...it.pl>

    Marcin Kowalczyk wrote:

> [...]
    >
    > route: 82.160.0.0/16
    > descr: PL-TKTELEKOM
    > origin: AS20960
    > mnt-by: TKTELEKOM-MNT
    > changed: jessicaATtelia.net 20030704
    > source: RIPE
    >
    > person: Tomasz Sek
    > address: Al. Jana Pawla II 25a/314
    > address: 37-450 Stalowa Wola, Poland
    > e-mail: widoknetATwidoknet.pl
    > phone: +48 15 843 16 00
    > notify: registryATtktelekom.pl
    > mnt-by: TKTELEKOM-MNT
    > nic-hdl: TS2337-RIPE
    > changed: R.RudnickiATpkp.com.pl 20040310

    oj nie to mialem na mysli, pytalem czy wiesz kto rezygnuje bo lacze od
    tkt tez ma tvk-diana i bylem ciekaw czy oni . wiem ze umowe z tkt ma
    podpisana widoknet a nie interblock. nie denerwuj sie bo zlosc pieknosci
    szkodzi - ja pytalem w pokojowych zamiarach ;P

    kuba

  • 33. Data: 2004-09-02 12:03:57
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Kuba Zakrzewski w <ch71cp$pf3$1@opal.futuro.pl> zeznal:
> [...]
    > podpisana widoknet a nie interblock. nie denerwuj sie bo zlosc pieknosci
    > szkodzi - ja pytalem w pokojowych zamiarach ;P

    hehhe... mnie to juz nic nie zaszkodzi :>

    --
    Kolega zwraca się do kolegi informatyka z prośba:
    - Pożycz mi 1000 zł.

  • 34. Data: 2004-09-02 12:05:30
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Kuba Zakrzewski w <ch7115$j8q$1@opal.futuro.pl> zeznal:

    > nie musisz mi nic polecac, ja jestem ze stalowej woli i znam rafala
    > ramockiego i pare innych osob z interblocku. widoknet zrezygnuje z
    > interblocku to interblock tez, nie? ;)

    tez znam chlopakow z interblocku (w sumie fajnie bylo u nich na interblock
    party 2004) ;)
    Na zeszly tydzien ITB mial juz warunki techniczne do zestawienia zlompakow,
    dociagnieto kable z glowicy...

    --
    Dobry programista wiesza się razem ze swoim programem

  • 35. Data: 2004-09-02 12:51:42
    Od: "Lesio" <lesio__||^^USUN-TO^^||__@bloklan.org>

    Marcin Kowalczyk wrote:
    > hehhe... mnie to juz nic nie zaszkodzi :>

    To fakt :P
    Ale zeby nie bylo OT to powiem ze narazie TKT dziala bardzo ladnie, wszystko
    wrocilo do normy.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 36. Data: 2004-09-02 16:56:31
    Od: r...@r...k.pl.inlavida

    W artykule <ch67rh$q1e$1@inews.gazeta.pl> Julius C. napisa?(a):
    > [...]
    > Wy Vahanara nie pami?tacie jak w polpaku
    > wygl?da?y w?z?y?
    > A mo?e nie pami?tacie jak na grupie
    > NIGDY nie pojawia? si? ?aden komunikat
    > z cst?
    > To przecie? zaledwie kilka lat.
    > Jak nie pami?tacie to si? zapytajcie kolegów
    > w pracy - jak mniemam.
    > Zapomnia? wó?.....

    Pami?ta "wó?", szczególnie gdy dyr. Sowa na spotkaniu w Chipie obieca? ?e
    b?de na p.i.k pisaae i... zacz?li.... ale to by?y daaawne czasy (3-4 lata
    temu ??)

    --
    Szanuj admina swego,
    mo?esz mieae gorszego.....

    +-=-=- Przemys?aw Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwi?zaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 37. Data: 2004-09-02 19:44:13
    Od: "Julius C." <j...@w...pl>

    > Pamięta "wół", szczególnie gdy dyr. Sowa na spotkaniu w Chipie obiecał że
    > będe na p.i.k pisać i... zaczęli.... ale to były daaawne czasy (3-4 lata
    > temu ??)
    > Szanuj admina swego,
    > możesz mieć gorszego.....
    > (c) 2000 Przemysław Gubernat

    Odniosłem się do wypowiedzi, niepotrzebnie złosliwego, Janusza - Vahanara(y)
    cytuję:
    "[...] Ale dzięki temu zamiast rzeczowego komunikatu na specjalistycznej grupie
    p.i.k potencjalni i obecni klienci klienci dowiadują się na popularnej
    p.c.n, że TK Telekom nie działa prawidłowo od pół roku."
    przypominając, że nie tak dawno polpak, którego wyraźnym "fanem"
    jest Janusz - Vahanara, robił dokładnie to samo, a nawet bardziej i więcej,
    a działał znacznie gorzej. Zgadza się, że to było dawno, ale są tacy co pamiętają.
    JC

  • 38. Data: 2004-09-03 06:43:16
    Od: Lukasz Spaleniak <spalek@_nospam_ptssa.pl>

    On Thu, 2 Sep 2004 14:51:42 +0200
    "Lesio" <lesio__||^^USUN-TO^^||__@bloklan.org> wrote:

    > To fakt :P
    > Ale zeby nie bylo OT to powiem ze narazie TKT dziala bardzo ladnie,
    > wszystko wrocilo do normy.
    Bo wymienili urzadzenia. Czepiacie sie ich za jedna awarie - zdarza sie,
    nawet im. A ja akurat nie moge im niczego zarzucic, nie mialem z nimi
    _nigdy_ najmniejszych problemow, a jak planuja cos robic i bedzie
    przerwa np. 5 minut to dzwonia i informuja kilka godzin wczesniej. I to
    nie raz juz sie tak zdarzylo.

    pozdrawiam,
    spalek

    --
    spalek <at> ptssa,pl
    GCM dpu s: a--- C++ UL++++ P+ L+++ E--- W+ N+ K- w O- M V-