-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.gigane
ws.com!border2.nntp.dca.giganews.com!border3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp
.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!
newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.
pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: TIR-y rozjadą polskie drogi
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4d4953bf$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
<h...@4...com> <4...@n...home.net.pl>
<iibtjm$cdh$1@news.onet.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 02 Feb 2011 22:44:38 GMT
Lines: 13
Message-ID: <4d49de56$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1296686678 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2439 80.52.166.102:34384
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2347581
[ ukryj nagłówki ]begin Zakomar
> Po za tym, jak napisałem wyżej, niemiecki eksporter może legalnie do
> kontenera chłodzonego załadować 24-25t brutto, a polski tylko 22t. I jak
> mamy konkurować z Zachodem? Nie wspomnę o Duńczykach, którzy ograniczeń
> wagowych nie mają wcale (albo mają na tyle wysokie, że do kontenerów
> ładują po 28t brutto).
Porównując jakość dróg, to u nas powinno być 10t.
--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway
Następne wpisy z tego wątku
- 03.02.11 08:52 Mirek Ptak
- 03.02.11 09:26 Seba
- 03.02.11 09:37 J.F.
- 03.02.11 10:00 J.F.
- 03.02.11 10:17 PaPi
- 03.02.11 10:28 Zakomar
- 03.02.11 10:29 J.F.
- 03.02.11 11:00 PaPi
- 03.02.11 11:02 PaPi
- 03.02.11 11:04 PaPi
- 03.02.11 11:07 PaPi
- 03.02.11 11:49 Marek P.
- 03.02.11 12:43 Tomek
- 03.02.11 12:51 Jacek_P
- 03.02.11 12:52 Jacek_P
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=