    From: "sundayman" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: TI czy FREESCALE ?
    Date: Mon, 4 Apr 2011 00:05:04 +0200

    > Oczekujesz takiej ceny dla samego modułu CPU, czy dla całego SBC?

    Mam na myśli moduł, taki jak ten MICRO 2440, czyli procesor + pamięci. Czyli
    "S3C2440 ARM9 Stamp Module". Bez peryferiów.
    Mając taki modulik w tej cenie no i możliwość kupienia go za pół roku czy
    rok , to by mi było teraz dużo łatwiej.
    Wcześniej czy później, i tak będę musiał w końcu sam te BGA stawiać, nie
    ucieknę od tego, no ale - miałbym więcej czasu na to...

    Oczywiście można - jeśli już się bawić samemu - po prostu zrobić jedno PCB,
    czyli wszystko co potrzeba,
    tyle, że do CPU potrzebuję PCB 4 warstwowe , a niby do całej reszty
    wystarczyłaby 2 warstwowa pewnie,
    ale z drugiej strony, robiąc u chinoli pewnie to nie będzie znacząca
    różnica...Albo i żadna.

    Druga opcja to zrobienie własnego modułu, na wzór tego MICRO2440, zaleta
    taka, że łatwiej wtedy toto użyć do innych celów.
    Ale tak czy siak, dobrze by było mieć normalny dostęp do wybranego
    procesora, a nie robić koniecznie jakieś cuda, żeby kupić.
    No bo jakbym chciał tego S3C2440 użyć i samemu robić, to 1 czy 2 szt do
    prototypów to nie mam pojęcia, chyba bym musiał wyciągać z czegoś, bo nie
    kupię.

    No i jak już wspomniano, w sumie słabeusz to jest od strony grafiki.
    W oryginale w tych kitach jest faktycznie Qtopia 2.2.0
    No, ale to do d..y bo nie potrzebuję tego całego desktopu itp.a i QT 4.7
    chyba nie pójdzie na tym.
    A zależy mi na tych wszystkich ładnych widgetach z QT.

    Też widziałem jakieś kombinacje z Angstromem, no ale sam na razie nie
    próbowałem jeszcze.
    Dopiero się zabieram do tego Linuxa, jak pies do jeża zresztą...
    No a 6410 to faktycznie drożej to raz, a nie wiem, czy jeszcze nie gorzej z
    zdobyciem potem układów.

    O co w ogóle chodzi z tym Samsungiem, oni nie chcą tego sprzedawać, czy jak
    ?
    Czy jak ktos potrzebuje mniej niż 10K to jest już ostatni lamus ?
    No nie rozumiem. Dlaczego taki TI może nie utrudniać, i jeszcze sampla
    wysłać ?