  • 11. Data: 2009-05-19 22:28:12
    Temat: Re: {TECH] Wygrzewany silikon
    Od: Dafca <d...@i...pl>

    Dnia Tue, 19 May 2009 08:54:22 +0200, na pl.rec.motocykle napisałeś(aś):

    > Użytkownik "Dafca" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zawieź to do maverika, zapłącisz jakieś grosze, z tysiąc pln i on Ci to
    > pomaluje. Namaluje Ci na wierzchu ładnego kutasa, albo inną błyskotkę:-)

    Myślisz, że namaluje mi ładnieszego niż Tobie?

    --
    pozdrawiam
    Dafca

  • 12. Data: 2009-05-19 22:35:56
    Od: Dafca <d...@i...pl>

    Dnia Tue, 19 May 2009 09:03:06 +0200, n...@s...com napisał(a):

    > A gdzie ta merytoryka wypowiedzi i chec niesienie pomocy ?
    > Ladnie to tak nabijac sie z goscia ?

    Jaki tam gościu? Ja to stary precel palący laczka w stołówce.

    > pozdr
    > newrom
    > PS. Do pytajnika: ogladnij fiszki, cos mi sie wydaje ze tam powinien
    > byc oring i zabezpieczenie w stylu pierscienia segera. A nie
    > uszczelnienie silikonem

    Na fiszkach to jest jeden element niestety. Po przyjrzeniu się od zewnątrz
    widaćczarny o-ring a od wewnątrz beżowy silikon, który otacza szkiełko na
    mniej więcej 2 mm grubości. Raczej nie będę tego wydłubywał bo może się
    okazać ciężkie do wprawienia. Pozostało mi kupić jakiś dobry lakier
    błyszczący i pomalować z ręki. Zapytam sprzedawcy.

    --
    pozdrawiam
    Dafca

  • 13. Data: 2009-05-19 22:37:33
    Od: Dafca <d...@i...pl>

    Dnia Tue, 19 May 2009 09:11:14 +0200, Hinek napisał(a):

    > Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał

    > Coz za finezja wypowiedzi, ilez ukrytych aluzji, dwa fakultety jednak
    > swoje robia...

    Kask się przez zimę skurczył i nadmiernie uciska powodując parcie na
    przysadkę, wytrzeszcz i grzyby w nosie.

    --
    pozdrawiam
    Dafca

  • 14. Data: 2009-05-19 22:38:24
    Od: Dafca <d...@i...pl>

    Dnia Tue, 19 May 2009 11:38:58 +0200, Magic napisał(a):

    > Uprasza się o niezagrzybianie PRM.

    Przepraszam, już nie karmię trolla.

    --
    pozdrawiam
    Dafca

  • 15. Data: 2009-05-20 06:35:39
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Dafca pisze:

> [...]
    > okazać ciężkie do wprawienia. Pozostało mi kupić jakiś dobry lakier
    > błyszczący i pomalować z ręki. Zapytam sprzedawcy.

    Nie mecz juz Dafi. Zrob jak mowilem. Kup spray Dupli lub Motipa i
    opierdziel to w 5 minut. Motipa maja w Fabory, Dupli w kazdej Castoramie.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 16. Data: 2009-05-21 07:22:45
    Od: Dafca <d...@i...pl>

    Dnia Wed, 20 May 2009 08:35:39 +0200, Kuczu napisał(a):

    > Nie mecz juz Dafi. Zrob jak mowilem. Kup spray Dupli lub Motipa i
    > opierdziel to w 5 minut. Motipa maja w Fabory, Dupli w kazdej Castoramie.

    Ołrajt, dzięki. Zrobię jak masta-guru każe. Jutro jest deadline na
    dokończenie moto bo zamierzam zlotować w Nysie.

    --
    pozdrawiam
    Dafca

  • 17. Data: 2009-05-21 07:25:26
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Dafca pisze:

    > Ołrajt, dzięki. Zrobię jak masta-guru każe. Jutro jest deadline na
    > dokończenie moto bo zamierzam zlotować w Nysie.

    Jutro sie jedzie zlotowac do Lubska. Blizej masz.

  • 18. Data: 2009-05-21 07:41:13
    Od: Dafca <d...@i...pl>

    Dnia Thu, 21 May 2009 09:25:26 +0200, Kuczu napisał(a):

    > Jutro sie jedzie zlotowac do Lubska. Blizej masz.

    No wiem, że jest Lubsko. Miałem taką zamiartację tam pojechać ale dawno w
    Nysie nie byłem, ostatnio w 2002 r. a do Lubska od dwóch lat jeżdżę
    regularnie na zloty zakończeniowe. Poza tym odległość nie stanowi,
    podróżuję samodzielnie, bez pomocy lawety.

    --
    pozdrawiam
    Dafca