  • 1. Data: 2009-11-30 09:46:03
    Temat: Re: [TECH] Wibracje przodu...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-11-30, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:
    > Tytus z fabryki napisał(a):
    >> Co Wy na to???
    >
    > hamuj tyłem

    Tytus to poprawie w ogole nie hamuje ta fauka albo ma popsute swiatlo stopu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2009-11-30 09:52:32
    Temat: [TECH] Wibracje przodu...
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Czesc

    Droga przyjaciółko, od jakiegos czasu zaczal wibrowac mi przod podczas
    hamowania - i to chyba sie poglebia...przy hamowniu z duzych predkosci z
    poczatku lekko ale przy przechodzeniu przez ok 60 km wszystko z przodu sie
    trzesie na maxa...
    Czy to moze byc opona??? - w czasie jazdy nic sie nie dzieje. Rowniez sila
    hamowania ma wplyw na wielkosc wibracji...Czy mierzyc tarcze??? - ale nie ma
    zadnej pulsacji na klamce.
    Co Wy na to???

    BTW opone chyba tez zmienie

  • 3. Data: 2009-11-30 09:54:44
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Tytus z fabryki napisał(a):
    > Co Wy na to???

    hamuj tyłem

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 4. Data: 2009-11-30 10:04:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-11-30, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > PS. Ja obstawiam lozysko glowki ramy, bo przelot przez kaluze na
    > goracych tarczach to raczej bys zapamietal z trasy
    Zawsze mozna zalatwic na wlasne zyczenie - na myjni :-) Ktos tu kiedys
    pisal ze tak sobie wlasnie zalatwil tarcze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2009-11-30 10:14:50
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 30 Nov 2009 09:46:03 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Tytus to poprawie w ogole nie hamuje ta fauka albo ma popsute swiatlo stopu.

    W litrowym V2 nie ma potrzeby uzywac hamulca, zeby zwolnic :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 6. Data: 2009-11-30 10:17:13
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:
    > Czesc
    >
    > Droga przyjaciółko, od jakiegos czasu zaczal wibrowac mi przod podczas
    > hamowania

    Widzisz, jak sie kupuje sprzeta od kowali to u nich nie ma problemu zeby
    maszyne wibracyjna zrobic na VTR-e, szczegolnie ze te zageszczarki sa
    od razu fabrycznie na zolto wylakierowane.

    Ale na dluzsza mete to wiesz... gena nie wydlubiesz.

    I tak sie ciesz ze nie byl na bazie betoniarki.

    KJ

  • 7. Data: 2009-11-30 11:29:08
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "Piotr Klimek"
    W litrowym V2 nie ma potrzeby uzywac hamulca, zeby zwolnic :)

    Aha, o jedno 100km/h nie problem zwolnic ale czasem potrzeba zahamowac do
    zera...

    T.

  • 8. Data: 2009-11-30 11:38:07
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Tytus z fabryki pisze:
> [...]
    > poczatku lekko ale przy przechodzeniu przez ok 60 km wszystko z przodu sie

    Nie pamiętam czy aż tak, ale takie były objawy pogiętych tarcz, znaczy
    ztcp jednej, ale zmieniłem obie i sprawa przeszła do przeszłości.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 9. Data: 2009-11-30 11:39:08
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 30 Nov 2009 12:29:08 +0100) ktos podajacy sie za Tytus z fabryki
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > W litrowym V2 nie ma potrzeby uzywac hamulca, zeby zwolnic :)
    >
    > Aha, o jedno 100km/h nie problem zwolnic

    Na przyklad z 550km/h do 450km/h? :)

  • 10. Data: 2009-11-30 20:25:00
    Temat: Re: Wibracje przodu...
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    Mialem bardzo podobne objawy, najczesciej przy dohamowywaniu,
    po wymianie opony z przodu ustapilo.

    Pozdr,
    __
    Lukasz Baranski