    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [TECH] Lancuch rozrzadu
    Date: Fri, 22 Oct 2010 18:35:21 +0200

    Użytkownik "wsk125" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i9s2vj$qs7$...@n...onet.pl...
    > Czy lancuch rozrzadu - pomiedzy walkami rozrzadu powinien byc jednostajnie
    > napiety w trakcie krecenia walem korbowym?

    W jakim sensie jest niejednostajnie? Czy dochodzi do tego, ze lancuch wisi?
    Jakas tam niewielka roznica we fazerze sie pojawia, ale dopiero jak sie
    lancuch pociagnie, albo popcha. Golym okiem nie widac roznicy.

    > Obecnie mam tak, ze obracajac walem zmienia sie naciag lancucha pomiedzy
    > walkami ?!?!?

    Jak napinacz sie skonczyl (zbyt dlugi lancuch) to mi sie tak dzialo. I wtedy
    nawet bylo widac jak lancuch momentami wisi.

    > Pytam, bo rozrzad halasuje... Wymienilem lancuch , halas ustal tylko
    > nieznacznie... Roznica pomiedzy starym a nowym lancuchem - 1/2 oczka.

    A jak wyglada napinacz? Slizgi?

    --
    pzdr:
    Ivam