  • 1. Data: 2012-03-06 09:17:08
    Temat: TANI internetowy sklep motocyklowy
    Od: Serwis Motocyklowy <b...@s...pl>

    Witam Was Motocykliści i Motocyklistki.

    Jeśli kochacie motocykle to zapraszam na stronę www.serwismotocyklowy.pl
    oraz zapraszam do dołączenia do profilu fanpage:
    http://www.facebook.com/motocyklowyserwis

    Wysokie rabaty i korzystne ceny, idealnie przed sezonem :)

  • 2. Data: 2012-03-06 09:58:55
    Temat: Re: TANI internetowy sklep motocyklowy
    Od: mk <d...@t...pl>

    W dniu 2012-03-06 10:17, Serwis Motocyklowy pisze:
    > Wysokie rabaty i korzystne ceny, idealnie przed sezonem :)

    Motul 7100 10W-40
    Dodajcie jeszcze 11 zł do ceny tego oleju i bedziecie mieli o 100zł
    drożej niż najtańsza oferta.

  • 3. Data: 2012-03-06 10:14:30
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2012-03-06 10:58, mk pisze:

    > Motul 7100 10W-40
    > Dodajcie jeszcze 11 zł do ceny tego oleju i bedziecie mieli o
    > 100zł drożej niż najtańsza oferta.

    I wszystko popsułeś, teraz nawet nie kliknę...

  • 4. Data: 2012-03-06 10:18:20
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "mk" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >Motul 7100 10W-40
    >Dodajcie jeszcze 11 zł do ceny tego oleju i bedziecie mieli o 100zł drożej

    Motul 5100 10W-40 mają za 144 zł, ten sam, który kupiłem za 98 w lokalnym
    sklepie. Rzeczywiście super tanio!

    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2012-03-06 10:36:44
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-03-06 11:18:20 +0100, "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl> said:

    > Motul 5100 10W-40 mają za 144 zł, ten sam, który kupiłem za 98 w
    > lokalnym sklepie. Rzeczywiście super tanio!

    Ej no, napisał przecież że to dla tych, którzy kochają motocykle, nie?
    A miłość jest ślepa.

    de Fresz

  • 6. Data: 2012-03-06 11:43:15
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 marca 2012, 11:18:20 UTC+1 użytkownik Yogi(n) napisał:
    > Motul 5100 10W-40 mają za 144 zł, ten sam, który kupiłem za 98 w lokalnym
    > sklepie. Rzeczywiście super tanio!

    Czepiacie sie. Filtr oleju do CBF 600 jest o 38 groszy tanszy niz w Larssonie!

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 7. Data: 2012-03-06 12:12:21
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    doktorski napisał(a):
    > Filtr oleju do CBF 600 jest o 38 groszy tanszy niz w Larssonie!

    ale nowy?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead