  • 11. Data: 2013-02-11 21:32:06
    Temat: Re: T-mobile roczna ważność płatna
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2013 19:03:53 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:

    > Jeśli nie pozostajesz w okowach abonamentu to rozważ Virgin Mobile.

    Play wychodzi 7 groszy za minute przy warunkach 29 zł/400 minut no i do Play za
    darmo.
    A praktycznie już cała rodzina w Play.
    Za miesiąc kończy mi się umowa w T-mobil.
    Więc czy jest coś co powinno mnie zatrzymać w T-mobil?

  • 12. Data: 2013-02-11 22:34:46
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 11 Feb 2013 12:32:06 -0800 (PST), s...@g...com wrote:

> [...]
    >A praktycznie już cała rodzina w Play.
    >Za miesiąc kończy mi się umowa w T-mobil.
    >Więc czy jest coś co powinno mnie zatrzymać w T-mobil?

    Prestiż? Do nie dawna to było domeną Orange ale widać że T ich
    prześcignęło.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2013-02-12 00:25:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Feb 2013 12:32:06 -0800 (PST), s...@g...com napisał(a):
    > Play wychodzi 7 groszy za minute przy warunkach 29 zł/400 minut no i do Play za
    darmo.

    A jak komus w zupelnosci wystarczy 100 minut, to po ile te minuty beda ?

    > A praktycznie już cała rodzina w Play.
    > Za miesiąc kończy mi się umowa w T-mobil.
    > Więc czy jest coś co powinno mnie zatrzymać w T-mobil?

    teraz to juz pewnie nic, ale siec rodzinna w T mozna by sprawdzic ..

    J.

  • 14. Data: 2013-02-12 17:32:57
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 11 Feb 2013 05:32:53 -0800 (PST), s...@g...com wrote:
    > coraz bardziej się zastanawiam żeby przejść do Play'a.
    > Jest jakiś powód żeby jeszcze męczyć T-mobil moją obecnością? (pytanie retoryczne)

    Ja mam jeszcze jakies 300zl na tikataku ;-) Cóż, bede go uzywac jako net
    w roamingu, a potem sim na pamiatke (moja pierwsza karta, z poprzedniego
    stulecia :-))

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 15. Data: 2013-02-12 23:17:00
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Play wychodzi 7 groszy za minute przy warunkach 29 zł/400 minut no i do Play za
    darmo.

    A jak nie wykonasz przez miesiąc żadnego połączenia, to jesteś 29 PLN w
    plecy. A jak przez rok, to dobrze ponad trzy stówki za nic. Niby takie
    sytuacje nie powinny się zdarzyć, ale jednak się zdarzają i żal wtedy
    płacić za nic.

    --
    Grzexs