  • 1. Data: 2013-04-23 18:20:54
    Temat: T-mobile - iBOA termin umowy
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Nie wiem co się stało w iBOA T-mobile, ale zniknęła informacja od kiedy
    jest się abonentem oraz termin obowiązywania umowy/aneksu itd.
    Sprawdziłem u siebie, sprawdził znajomy i wychodzi na to, że ta
    informacja wyparowała. Nie chciałbym tworzyć teorii spiskowych,
    ale jeżeli jeszcze kilka osób to potwierdzi, to jednak potraktuję
    to nie jako przypadek, a celową robotę...

  • 2. Data: 2013-04-23 20:48:56
    Temat: Re: T-mobile - iBOA termin umowy
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-04-23 18:20, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    > ale jeżeli jeszcze kilka osób to potwierdzi, to jednak potraktuję
    > to nie jako przypadek, a celową robotę...

    Moje dane - Dane kontraktu

    Ja widzę normalnie.

    Zawsze możesz zadzwonić i zapytać albo najprościej sprawdzić co i kiedy
    podpisywałeś.

  • 3. Data: 2013-04-23 21:00:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-23 20:48, Klebespachtel pisze:

    > Moje dane - Dane kontraktu
    >
    > Ja widzę normalnie.

    Teraz tak (sprawdziłem przed chwilą). W ciągu dnia nie było.

    > Zawsze możesz zadzwonić i zapytać albo najprościej sprawdzić co i kiedy
    > podpisywałeś.

    Świetny pomysł - mam płacić ekstra za tę informację?

  • 4. Data: 2013-04-23 21:07:25
    Od: ZS <a...@w...pl>

    > Świetny pomysł - mam płacić ekstra za tę informację?

    Ja w Ibok polsatu nie znalazłem im to na rękę bo 3 miesięcznego
    wypowiedzenia na piśmie żądają.
    To jakaś paranoja jest. Jak zawiązać umowę to można przez telefon i to
    jak "jak się pan zgodzi już nie można się wycofać". A jak zerwać to 3
    miesiące i na piśmie. Najlepiej poleconym z potwierdzeniem bo powiedzą
    że nie doszła:)

  • 5. Data: 2013-04-23 21:22:46
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-04-23 21:00, Artur Maśląg pisze:

    > Świetny pomysł - mam płacić ekstra za tę informację?

    Rozumiem, że umowę którą podpisywałeś lub aneks wyrzuciłeś? To dopiero
    jest świetny pomysł.

  • 6. Data: 2013-04-23 21:26:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-23 21:22, Klebespachtel pisze:

    > Rozumiem, że umowę którą podpisywałeś lub aneks wyrzuciłeś? To dopiero
    > jest świetny pomysł.

    Źle rozumiesz.

  • 7. Data: 2013-04-23 22:02:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Apr 2013 18:20:54 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    > ale jeżeli jeszcze kilka osób to potwierdzi, to jednak potraktuję
    > to nie jako przypadek, a celową robotę...

    Znaczy sie jak - podejrzewasz ze przypadkiem system u niektorych osob
    nie wyswietla ? Dziwne by to bylo, przypadkiem to programista moze to
    usunac wszystkim.

    Ale u mnie dziala.

    J.

  • 8. Data: 2013-04-24 08:02:40
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-23 22:02, J.F. pisze:

    > Znaczy sie jak - podejrzewasz ze przypadkiem system u niektorych osob
    > nie wyswietla ?

    Ciężko stwierdzić - u kilku sprawdzałem w ciągu dnia i nie było.

    > Dziwne by to bylo, przypadkiem to programista moze to
    > usunac wszystkim.
    >
    > Ale u mnie dziala.

    Teraz już tak - być może właśnie 'przypadkiem' zniknęło
    wszystkim.

  • 9. Data: 2013-04-25 05:26:01
    Od: Jingiel <x...@x...xxx>

    > Teraz już tak - być może właśnie 'przypadkiem' zniknęło
    > wszystkim.

    A nie możesz zrozumieć, że mogła być aktualizacja bazy lub inne prace w
    systemie?
    --
    Jingiel

  • 10. Data: 2013-04-25 08:15:44
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-25 05:26, Jingiel pisze:

    > A nie możesz zrozumieć, że mogła być aktualizacja bazy lub inne prace w
    > systemie?

    Zabawna retoryka - jak się dokonuje zmian w systemie/aktualizacji
    i może to wpłynąć na ograniczenie funkcjonalności to się o czymś
    takim klienta informuje. No chyba, że robimy coś po cichu, by się
    klient nie zorientował. I tak jest lepiej niż jakiś czas temu
    - chociaż się dało zalogować i jakoś z iBOA skorzystać.