  • Data: 2014-07-31 08:54:03
    Temat: Re: T-Mobile jak rumunskie dziecko - "daj pane 5 zlotych"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 Jul 2014 23:35:26 -0700 (PDT), krzysztofsf napisał(a):
    > Podnosza oplate za abonamenty sprzed roku o 5 zlotych miesiecznie. Argumentem jest
    "bo ponosimy koszty rozwoju i juz"

    Czas sie przyzwyczaic, wojna o klienta obnizyla ceny ... za bardzo :-)

    > Wystarczyloby, zeby w ramach tych 5 zl odblokowali dostep do LTE dla "starych"
    taryf, i byloby w miare elegancko - "udostepniamy LTE i za to oplata".
    > I tak, nawet po podwyzce, moj abonament jest dla mnie najkorzystniejszy (i
    porownujac do oferowanych taryf jump i do innych operatorow), ale niesmak pozostaje.

    A duzo placisz ?
    Bo zawsze mozesz odejsc ... ale moze im wlasnie o to chodzi, zeby
    sobie wskazniki polepszyc :-)

    Tak jak siegam pamiecia to Era pare razy chciala sie mnie pozbyc, ale
    tak szczesliwie wycofywala sie z pomyslow przed uplywem cyrografow ...

    J.