  • 11. Data: 2009-08-26 06:42:46
    Temat: Re: Szybkosc pisania HTC a Nokia
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:

    > Zdajesz sobie sprawe że te twoje "wciskany" to tylko twoje wyobrażenie?

    Masz racje gdy mialem kasiera wcale tak nie myslalem o ekranie.
    Mam jedka ipoda tocuh i G1 i Omnie przez kilka dni. Tak bez watpienia
    nie jest to SE P910 z centymetrowym uginajacym sie wyswietlaczem ale
    jednak praca na takim ekranie jak w Omnii jest po "szkle apple" nieco
    "meczaca" pozatym ekran Omnii w sloncu to jest koszmar to tez po czesci
    wina budowy ekranu rezystancyjnego.

    > A na papierze to czym piszesz? Palcem czy długopisem?

    Ale rozumiesz ze pismo odreczne i sterowanie urzadzeniem z wirtualna
    klawiatura to dwie inne bajki.... i porownanie z "czapki".

    Akurat rysika bym nie bronił specjalnie i tak zniknie... skoro nawet MS
    bo pogrzebał. Czy jak chcesz kogos zawaloc kogos po drugiej stronie
    ulicy to machasz do niego czy piszesz na kartce i pokazujesz kartke ?

  • 12. Data: 2009-08-26 11:36:32
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h72lhn$l8q$1@inews.gazeta.pl:

> [...]
    > jednak praca na takim ekranie jak w Omnii jest po "szkle apple" nieco
    > "meczaca" pozatym ekran Omnii w sloncu to jest koszmar to tez po czesci

    Masz racje, w słońcu jest kiepsko. Ale to nie jest powód by ekrany
    rezystancyjne nazywać "wciskanymi".

    > Ale rozumiesz ze pismo odreczne i sterowanie urzadzeniem z wirtualna
    > klawiatura to dwie inne bajki.... i porownanie z "czapki".

    Z tej samej czapki co dłuto i notatki.

    > Akurat rysika bym nie bronił specjalnie i tak zniknie... skoro nawet MS
    > bo pogrzebał. Czy jak chcesz kogos zawaloc kogos po drugiej stronie
    > ulicy to machasz do niego czy piszesz na kartce i pokazujesz kartke ?

    Ty wyciągasz oczywiście iPhona (którego nie masz) i dzwonisz, albo nim
    machasz?
    ;)))

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 13. Data: 2009-08-26 12:48:27
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Masz racje, w słońcu jest kiepsko. Ale to nie jest powód by ekrany
    > rezystancyjne nazywać "wciskanymi".

    Zasadniczo SA WCISKANE skoro dzialaja jak za przeproszeniem bęben

    > Ty wyciągasz oczywiście iPhona (którego nie masz) i dzwonisz, albo nim
    > machasz?

    Patrz pan w Omni pod WM jakos machanie nie przeszkadza tym WMiarzom ba
    wszyscy sie zachwycaja ze machnieciem wylacza sie dzwonek. Cud ?

    Tak wiem bo to jest w WM, nie to co iphone ... tam to wiesniacka funkcja

    Nie sadzisz ze to lekka hipokryzja ?

  • 14. Data: 2009-08-26 13:46:14
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jan Strybyszewski" news:h73avb$bc$5@inews.gazeta.pl

    [CIACH]

    PLONK.

  • 15. Data: 2009-08-27 06:30:14
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Jan Strybyszewski" news:h73avb$bc$5@inews.gazeta.pl
    >
    > [CIACH]
    >
    > PLONK.

    Swietnie nie bedziesz smiecil po moich interesujacych watkach...

  • 16. Data: 2009-08-27 09:25:35
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h73avb$bc$5@inews.gazeta.pl:

    > Zasadniczo SA WCISKANE skoro dzialaja jak za przeproszeniem bęben

    I to ma być argument przeciwko WM?

    > Patrz pan w Omni pod WM jakos machanie nie przeszkadza tym WMiarzom ba
    > wszyscy sie zachwycaja ze machnieciem wylacza sie dzwonek. Cud ?

    Może przeczytaj o czym była rozmowa bo totalnie odleciałes z tematy...

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski