  • 11. Data: 2017-06-12 13:38:23
    Temat: Re: Szybkie pompowanie koła
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adam" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-06-12 o 12:47, J.F. pisze:
    > Ale widzisz - przed operacja opona wyraznie sflaczala, a po wybuchu
    > dzielnie unosi samochod.

    >Ja nigdy tak nie robiłem, ale z tego co wiem, to potem trzeba
    >podpompować. Na YT są poradniki

    Tyle to i ja wiem, ale widze tez, ze samochod sie podniosl :-)

    J.

  • 12. Data: 2017-06-22 06:15:32
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 12 Jun 2017 12:47:03 +0200 "J.F." <j...@p...onet.pl>
    napisał:

    >Napompowala sie ... ale jakim cudem ?
    >Temperatura zrobila cisnienie ?

    Gazy ze spalania eteru. To czym psikają to nie butan tylko środek
    pomagający w zapaleniu silnika - "samostart", oparty na eterze.

  • 13. Data: 2017-06-23 20:23:32
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 22.06.2017 o 06:15, __Maciek pisze:

    > Gazy ze spalania eteru. To czym psikają to nie butan tylko środek
    > pomagający w zapaleniu silnika - "samostart", oparty na eterze.

    Etykietę przeczytałeś?
    Nie tylko samostart, pryskają wszelkimi łatwopalnymi specyfikami.

    --
    Czarek

  • 14. Data: 2017-06-23 20:48:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-06-23 o 20:23, Czarek pisze:

    > Etykietę przeczytałeś?
    > Nie tylko samostart, pryskają wszelkimi łatwopalnymi specyfikami.

    Ale to nadal nie tłumaczy skąd się tyle spalin bierze, że tak oponę
    napompuje że aż auto podniosła, to nie jest tylko nałożenie opony na
    obręcz. J.F. twierdził że to niemożliwe ale film pokazuje że jednak tak.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 15. Data: 2017-06-23 22:11:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Jun 2017 06:15:32 +0200, __Maciek napisał(a):
    > Mon, 12 Jun 2017 12:47:03 +0200 "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >
    > Gazy ze spalania eteru. To czym psikają to nie butan tylko środek
    > pomagający w zapaleniu silnika - "samostart", oparty na eterze.

    Przeciez o eterze tez pisalem. Malo tlenu zawiera, az tak nie
    podniesie cisnienia ... po ostygnieciu.

    J.