  • 1. Data: 2009-01-19 08:45:44
    Temat: Szybki pendrive USB 8GB
    Od: "tomasz:)" <a...@b...pl>

    Witam,

    Jaki pendrive 8GB polecacie?

    mój aktualny typ to Sandisk CRUZER Contour 8GB (nie wiem jak w praktyce,
    ag producenta zapis odczyt 18/25 MB/s).

    chodzi mi przede wszystkim o PRAKTYCZNĄ szybkość - nie deklarowaną.

    Może jakiś w miarę świeży test w sieci? (ostatni jaki czytałem był w
    PCWK chyba z rok temu - wygrały pamięci OCZ o ile dobrze pamiętam).

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2009-01-19 09:25:49
    Temat: Re: Szybki pendrive USB 8GB
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Ja uzywam OCZ Rally2 i bardzo jestem zadowolony - zapis ok.8MB/s, odczyt
    30MB/s.
    Do tego w metalowej obudowie, co nie powoduje strachu przy siadaniu
    majac pena w kieszeni ;)

    --
    venioo

  • 3. Data: 2009-01-19 11:26:52
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    tomasz:) pisze:
> [...]
    >
    > Może jakiś w miarę świeży test w sieci? (ostatni jaki czytałem był w
    > PCWK chyba z rok temu - wygrały pamięci OCZ o ile dobrze pamiętam).

    Mam, używam, testy dają podobne prędkości, ale przy dużych plikach
    (50MB), przy małych (1-5KB), to nie ma obecnie pena, który by mógł choć
    zbliżyć się do deklarowanych wartości. Jakiś czas temu jak robiłem
    testy, to przy małych plikach było gdzieś połowa deklarowanej prędkości,
    ale w porównaniu do innych, to i tak było bardzo szybko.

  • 4. Data: 2009-01-19 11:46:46
    Od: "tomasz:)" <a...@b...pl>

    BQB pisze:

> [...]
    > testy, to przy małych plikach było gdzieś połowa deklarowanej prędkości,
    > ale w porównaniu do innych, to i tak było bardzo szybko.

    jaj jeszcze myślę o kartach SDHC (zapis/odczyt nawet 30 MB/s) + czytnik
    na usb...

    cenowo drożej, ale jakie paramerty! (o ile praktyka to potwierdza...

  • 5. Data: 2009-01-19 11:52:24
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    tomasz:) pisze:

    > jaj jeszcze myślę o kartach SDHC (zapis/odczyt nawet 30 MB/s) + czytnik
    > na usb...
    >
    > cenowo drożej, ale jakie paramerty! (o ile praktyka to potwierdza...

    Niezbyt potwierdza, poza tym, czytnik czytnikowi nie równy. Odnośnie
    szybkości było na grupie. Te tańsze nie są wcale takie szybkie, te
    droższe, lepiej, ale poczytaj testy.

  • 6. Data: 2009-01-21 19:46:16
    Od: "omega_fan" <o...@n...org>

    Hej,

    "tomasz:)" <a...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > ag producenta zapis odczyt 18/25 MB/s).
    >
    > chodzi mi przede wszystkim o PRAKTYCZNĄ szybkość - nie deklarowaną.

    Mam tego pena. Osiągi na dużych plikach to odczyt 22 MB/s, zapis
    13 MB/s. Komputer - laptop Dell.
    Najszybszy pendrive z jakim dotychczas miałem do czynienia.

    > Może jakiś w miarę świeży test w sieci? (ostatni jaki czytałem był w PCWK
    > chyba z rok temu - wygrały pamięci OCZ o ile dobrze pamiętam).

    Mam też dostęp do OCZ ATV 8 GB, jest wolniejszy niż ten Sandisk.
    Odczyt jakieś 20 MB/s, zapis 10 MB/s - w tych samych warunkach testowych.