    From: " 666" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Szybka karta microSD do 100zl
    Date: Mon, 12 May 2014 14:21:38 +0200

    Sony microSDHC UHS-I ?
    Niedroga jest.

    Ale panuje opinia (nie o Sony, tylko w ogóle), że opisowo IDENTYCZNE karty, w
    formacie micro są sporo wolniejsze od pełnowymiarowych
    SDHD.
    Innymi słowy jakby co, nie warto stosować adaptera, lecz lepiej używac
    pełnowymiarowej karty SD (oczywiście, jeśli urzadzenie
    pozwoli, co jest coraz rzadsze).

    BTW mam 32GB Sony UHS-I w obydwu wersjach, ale nie miałbym jak przetestować (złącze
    USB 2.0 nie nadaje się do takich testów).

    -----