  • 1. Data: 2012-01-20 16:47:48
    Temat: Szyba po nowemu?
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Co producenci planują nam niebawem sprzedać.
    http://youtu.be/qXX4ygHLuV8
    Tablet w aucie, dla dzieci sprawdza się dobrze. Ciekawe czy to się
    przyjmie? Mnie się wydaje że nie bardzo. Na chwilę zabawy tak.
    Ale żeby tak codziennie, to musiał by być fotel obracany. Albo będzie
    można za parę lat poznać po dzieciaku, po której stronie w aucie
    siedzi.
    I pytanie co widać z zewnątrz?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 2. Data: 2012-01-20 17:29:19
    Temat: Re: Szyba po nowemu?
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 20 Jan 2012 15:47:48 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

> [...]
    > Ale żeby tak codziennie, to musiał by być fotel obracany. Albo będzie
    > można za parę lat poznać po dzieciaku, po której stronie w aucie

    Dziwny pomysł. Jest furę miejsca przed pasażerami tylnej kanapy - można dać
    ekrany, tablet w garść, rozkładany stolik na netbooka a oni wymyślili, żeby
    zasłonić okno jakimiś mazajami. Jako gadżat zamiast dywaników od dealera
    ujdzie, ale dla Angry Birds na tablecie to nie będzie konkurencja.

    > I pytanie co widać z zewnątrz?

    Pewnie nic, albo lekkie cienie - szyba pewnie jest mocno przyciemniona.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 3. Data: 2012-01-20 17:36:05
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/01/2012 16:29, P.B. wrote:

> [...]
    > zasłonić okno jakimiś mazajami. Jako gadżat zamiast dywaników od dealera
    > ujdzie, ale dla Angry Birds na tablecie to nie będzie konkurencja.

    Żebyś potem mógł narzekać na brak miejsca, bo napchali jakieś głupie
    stoliki i ekrany.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 4. Data: 2012-01-20 17:42:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 20 Jan 2012 15:47:48 +0000 osobnik zwany kakmar
    wystukał:

> [...]
    > tak codziennie, to musiał by być fotel obracany. Albo będzie można za
    > parę lat poznać po dzieciaku, po której stronie w aucie siedzi.

    ciekawe czy uwzglednili kasę na odszkodowania za uszczerbki na zdrowiu? :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2012-01-20 21:30:22
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ale żeby tak codziennie, to musiał by być fotel obracany. Albo będzie
    > można za parę lat poznać po dzieciaku, po której stronie w aucie

    po 20 mintach bole szyi gwarantowane
    pozatym pewne niedogodnosci
    dodatkowe swiatlo wewnatrz, obecne przepisy i klops

    w dobe ipadow i zaglowkowych gadzetow to tylko bajer ze mam bo mam
    ale gdyby tam wrzucili opcje dodaj gazu hamuj, skrec, mamo zwolnij to kto
    tam wie