  • 11. Data: 2010-11-10 17:20:37
    Temat: Re: "Szwedzki" numer
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    news:ibegab$pqf$1@news.onet.pl...
    > Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w

    > Na taksowce w polskim miescie ? Raczej trudno - 30 to bedzie srednia z
    > jazdy pod swiatlami, a przeciez nie jezdzi bez przerwy.
    >
    > Ale moze w Szwecji inaczej i sa kursy po 50 km ..

    Chyba, ze jezdza tez w swieta i weekendy. Zreszta mozliwosci sa dziesiatki,
    samochod mogl nalezec do przychodni na jakims zadupiu, gdzie 24/7 jezdzili
    nim weterynarze do chorych krow po 100km w jedna strone.

    Pozdrawiam
    kamil

  • 12. Data: 2010-11-10 17:21:12
    Temat: Re: [PRESS] "Szwedzki" numer
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@g...pl> napisał

    > http://www.bezwypadkowy.net/ tu masz pałeno takich przypadków,
    > chyba nie ma w PL samochodu bez cofki albo walonego :)

    Pelno, pelno, ale ja o statystyce - ktos probowal zliczyc jaka jest
    przecietna cofka na swedzkich autach ?

    Bo zrozumiale ze na tej stronie beda przede wszystkim "drastyczne"
    przypadki, a z drugiej strony i te 840kkm i 120kkm rocznie to takie
    trudne do uwierzenia. A pomylic sie przy wklepywaniu na pewno sie
    zdarza.

    Ktos potrafi z tej strony wyczytac wiecej ? Np czy to taksowka
    byla, albo czemu takie dziwne terminy kontroli ..

    J.

  • 13. Data: 2010-11-10 19:04:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-10 13:04, Massai pisze:

    > Nie tak całkiem "bez problemu", bo to z 7 godzin jazdy czyli prawie
    > cały dzień roboczy.
    > Owszem, wykonalne, ale jakoś sobie nie wyobrażam tego auta jako
    > samochodu kuriera...

    A kto powiedział że jeździła nim tylko jedna osoba?:)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 14. Data: 2010-11-11 00:09:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Nov 2010 16:20:37 -0000, kamil wrote:

    >Chyba, ze jezdza tez w swieta i weekendy. Zreszta mozliwosci sa dziesiatki,
    >samochod mogl nalezec do przychodni na jakims zadupiu, gdzie 24/7 jezdzili
    >nim weterynarze do chorych krow po 100km w jedna strone.

    Ale to znow wraca pytanie kiedy oni pracuja.
    Bo jak wet ma poltorej godziny jechac, poltorej wracac, godzine
    pracowac - to 500km dziennie nie nakreci. Ale razem z druga zmiana
    owszem.

    Tylko kto za to zaplaci ? No coz, Szwecja - pewnie panstwowy wikt.

    J.

  • 15. Data: 2010-11-11 12:42:20
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Ale swoja droga dziwi mnie jedno - plotka wsrod handlarzy sie nie rozeszla
    > ?

    Moze i sie rozeszla ale zapomnial...
    Caly czas sie zanstanawiam nad pewna spoleczna inicjatywa :).
    Czesto jezdze Poznan Berlin i w miejscowosci Boczow widuje cale lory na
    tablicach z Pleszewa/Jarocina i Gniezna z uzywkami, miedzy ktorymi skacza
    panowie z laptopami i calym majdanem do korygowania licznikow.

    Za kazdym razem kiedy bede przejezdzal zatrzymam sie i zrobie fotke nr
    rejestracyjnych tira z piekna tablica "korygowanie licznikow" w tle :) i
    umieszcze ja w internecie...

    Choc nie wiem czy wogole to odniesie jakis skutek...

    --
    Picasso

  • 16. Data: 2010-11-11 13:51:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Nov 2010 12:42:20 +0100, P_ablo wrote:
> [...]
    >umieszcze ja w internecie...
    >Choc nie wiem czy wogole to odniesie jakis skutek...

    Zaden. Cofac kazdy sobie moze.

    Chyba ze udokumentujesz odpowiedni przypadek i handlarz pojdzie
    siedziec, a korektor rowniez - za wspoludzial.

    J.