  • 1. Data: 2010-02-05 01:07:41
    Temat: Szukam telefonu z lokalizacja GPS
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    Witam,

    Szukam tel dla dziecka i osoby starszej. Chcialbym abym mogl zlokalizowac
    telefon przez system GPS w kazdej chwili. Najlepiej jakby jeszcze dziecko o tym
    nie wiedzialo.

    Istnieje taki telefon i usluga?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-02-05 07:25:50
    Temat: Re: Szukam telefonu z lokalizacja GPS
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Użytkownik "WW3" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > telefon przez system GPS w kazdej chwili. Najlepiej jakby jeszcze dziecko

    Może trochę nie tak do tego podchodzisz. Skoro lokalizacja ma mieć miejsce w
    każdej chwili, to telefon dziecka powinien mieć właczony GPS albo zawsze,
    albo móc umieć uruchomic po otrzymaniu polecenia. W praktyce mało jest
    możliwe aby to odbyło się niezauważalnie. Jedyne co przychodzi na mysl to
    telefon z Windowsem + odpowiednie oprogramowanie. O działaniu GPS non stop
    zapomnij z przyczyn prądożerności.
    Jest pewna usługa, nie wykorzystująca GPS, lecz sieć nadajników GSM .
    Opis znajdziesz tu: https://gdziejestdziecko.pl/public/sc01-index.jsf

  • 3. Data: 2010-02-05 07:27:31
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    W dniu 2010-02-05 02:07, WW3 pisze:
> [...]
    > telefon przez system GPS w kazdej chwili. Najlepiej jakby jeszcze dziecko o tym

    A do pełni szczęścia będzie Ci brakowało tylko, żeby przesyłał Ci kopie
    smsów i nagrania rozmów. Dziecko nie musi wiedzieć, ale przecież macie
    do siebie pełne zaufanie, więc nie czułoby się z tym źle, prawda?

    Pozdro
    --
    Borafu

  • 4. Data: 2010-02-05 08:27:59
    Od: "Tomek" <t...@t...pl>

> [...]
    > telefon przez system GPS w kazdej chwili. Najlepiej jakby jeszcze dziecko

    Tak to Ci tylko w Erze dopasują... :-)

    A tak poważnie - są takie telefony i usługi, ale nie są tanie. Sprzedają
    takie coś sklepy z akcesoriami detektywistycznymi.
    Tomek

  • 5. Data: 2010-02-05 09:04:48
    Od: Mackenzi <m...@g...com>

    On 5 Lut, 02:07, "WW3" <w...@o...pl> wrote:
> [...]
    > telefon przez system GPS w kazdej chwili. Najlepiej jakby jeszcze dziecko o tym

    Podobny temat był przerabiany jakiś czas temu.. Poszukaj sobie postów
    z 12 stycznia, temat "symbian a namierzanie gps"
    Jest kilka podpowiedzi godnych uwagi, np. program Guardian (chyba) dla
    platformy s60 który ma takie wodotryski...
    Poczytaj, podumaj, w razie czego pytaj dalej... ;-)

    Pozdrawiam
    Mackenzi

  • 6. Data: 2010-02-06 10:19:22
    Od: osiek <o...@g...pl>

    WW3 pisze:
> [...]
    > telefon przez system GPS w kazdej chwili. Najlepiej jakby jeszcze dziecko o tym

    iPhone i mobileMe
    mając konto mobileMe możesz zlokalizować telefon ale dziecko i iPhone
    to nei jest dobry pomysł chyba?

  • 7. Data: 2010-02-10 23:24:38
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

> [...]
    > telefon przez system GPS w kazdej chwili. Najlepiej jakby jeszcze dziecko

    http://www.google.pl/mobile/gmm/new.html

    Generalnie w google maps for mobile przewinela mi sie usluga w stylu "google
    friends" - mogles dodac uzytkownika do swoich przyjaciol i jesli on ci
    pozwolil, to byles w stanie zobaczyc jego lokalizacje na google maps.
    Obiecalem sobie, ze kiedys to przetestuje, ale nigdy nie bylo przymusu, wiec
    na obiecankach sie skonczylo :)
    Tak czy siak - z opisow wygladalo zarabiscie...
    Trzeba tylko pamietac, ze google maps dzialaja po gprs, takze mapy laduja
    prosto z internetu - jesli nie masz abonamentu w rodzaju iPlus, Blueconnect,
    Blackberry, itp, to moze cie to troche kosztowac...
    Google maps jest tez fajne, bo dziala zarowno na wbudowanym/dodanyu
    odbiorniku GPS, ale jesli nie ma - okresla obszar na podstawie stacji BTS, w
    ktorej sie znajdujesz wraz z jej zasiegiem.
    tak na skroty - w telefonie wrzuc google.com/gmm - zainstaluj i potestuj

    Pozdrawiam
    Michal

  • 8. Data: 2010-02-15 12:56:56
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    WW3 <w...@o...pl> wrote:
    > Szukam tel dla dziecka i osoby starszej. Chcialbym abym mogl zlokalizowac
    > telefon przez system GPS w kazdej chwili. Najlepiej jakby jeszcze dziecko o tym
    > nie wiedzialo.

    Na Androida jest program, który na odpowiedniego SMS-a przychodzącego odsyła
    dokładną lokalizację telefonu.

    p.