  • 11. Data: 2011-12-28 03:20:56
    Temat: Re: Szukam programisty
    Od: " M.M." <m...@g...pl>

    Andrzej <a...@o...pl> napisał(a):
    > Witam
    > Ponawiam pytanie.
    > Czy to jest ju=BF tak archaiczny j=EAzyk, =BFe ostatnie dinozaury wygin=EA=
    > =B3y?
    Ja boje sie ze sie zaangazuje a potem powiesz ze za drogo i podziekujesz.
    Moge spojrzec na to za stawke godzinowa, platne z gory.

  • 12. Data: 2011-12-28 09:25:10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-12-28 00:04, Andrzej wrote:
    > Niestety działającymi w środowisku Win32

    Jakimi?

    > Instalacja środowiska w tym stylu nie może być.

    Dziwny warunek.

  • 13. Data: 2011-12-28 19:15:01
    Temat: Re: kod w basicu
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Andrzej <a...@o...pl> napisał(a):

    > Dnia 27-12-2011 o 21:52:39 <f...@g...skasuj-to.pl> napisa=B3(a):

    > Niestety nie mam uprawnie=F1 do upublicznienia kodu a ponadto nie chodzi=
    > o =
    >
    > zawody tylko o wykonanie okre=B6lonej pracy za okre=B6lone pieni=B1dze.

    chodzilo mi o to ze pewne nikomu sie nie chce ruszyc
    (bo np watpie by duzo ludzi sie zajmowalo przepisywaniem
    z basica na basica) a gdyby podac jakies konkretne info
    to ktos moglby zczaic ze np to sie da jednak latwo zrobic
    i by to trzasnal w wersji bezstresu (osobiscie wiem ze
    sam bym sie nie palil do zlecen zz ktorymi moglbym miec
    problemy -> spinke i stress, moglbym za to chetnie
    trzasnac niedrogo (np 100z za dzien roboty) jakies proste
    programy okienkowe w czystym winapi)

  • 14. Data: 2011-12-28 23:18:43
    Od: "t.o." <r...@w...pl>

    Użytkownik <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > problemy -> spinke i stress, moglbym za to chetnie
    > trzasnac niedrogo (np 100z za dzien roboty) jakies proste

    To co proponujesz wygląda jak budowa domu na podstawie opowieści kumpla
    poznanego w piwialni.
    Dziwisz się, że nikogo taka inwestycja nie interesuje.

    tix

  • 15. Data: 2011-12-29 07:07:13
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    t.o. <r...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > To co proponujesz wygląda jak budowa domu na podstawie opowieści kumpla
    > poznanego w piwialni.
    > Dziwisz się, że nikogo taka inwestycja nie interesuje.

    nie proponowalem zadej budowy ani tez nie dziwie sie tym
    bardziej nikt w to nie inwestuje - nie mowilem o niczym
    takim ;-)

  • 16. Data: 2011-12-29 08:25:46
    Od: "t.o." <r...@w...pl>

    > nie proponowalem zadej budowy ani tez nie dziwie sie tym
    > bardziej nikt w to nie inwestuje - nie mowilem o niczym
    > takim ;-)

    napisałem [wygląda jak]

    tix

  • 17. Data: 2011-12-29 09:12:51
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    t.o. <r...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > napisałem [wygląda jak]

    rzepa rzepą (i tak w kółko)

  • 18. Data: 2012-01-02 13:29:33
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > rzepa rzepą (i tak w kółko)

    tak, ze jak mowie rzepa is not involved, debile go
    away, druga strona polega na tym ze mi sie
    nudzi ;-), zrobilbym cos, pochodzil po scianie
    (-> cos na podlozu sportowym najlepiej, przydalobymi
    sie)