  • 31. Data: 2010-01-06 22:05:30
    Temat: Re: Szukam oszczędnego dizla.
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To tak - nastaw się, że za tą kwotę to praktycznie każdy z pojazdów, które
    > będziesz oglądał, będzie miał realnie ponad 200 tysięcy przebiegu i raczej
    > małe szanse na to, że trafisz auto, w którym nic nie było malowane.

    Wydałem sporo więcej za octavię kombi z 2001 roku, przebieg
    ok. 200 tys. ale co to dla niej. Lakier oryginalny (cały!), dopiero ja
    odnowiłem tylną klapę (w okolicy tablicy rej. coś tam żyło).
    Zrobiłem to z przyczyn bardziej estetycznych.
    Więc się da.

    Szymon
    ps. wersja L&K, polecam :)

  • 32. Data: 2010-01-06 22:07:48
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    W dniu 2010-01-06 21:41, Jurand pisze:

    > To tak - nastaw się, że za tą kwotę to praktycznie każdy z pojazdów, które
    > będziesz oglądał, będzie miał realnie ponad 200 tysięcy przebiegu i raczej
    > małe szanse na to, że trafisz auto, w którym nic nie było malowane.

    Za ciut wiecej bede sprzedawac 2.0HDi z przelomu 2002/2003 (14.12.2002)
    i przebiegiem 214kkm.

    Z moich informacji jedyna rzecza malowana byl plastikowy blotnik ktory
    ucierpial przy obcierce parkingowej...

  • 33. Data: 2010-01-06 23:40:47
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > patrząc z perspektywy trwałości nie brałbym tych silników pod uwagę,
    > wszystkie wymienione to silniki fiata.

    Jakieś konkrety / osobiste doświadczenia ?

    A tak w ogóle to producentem jest joint-venture Fiat GM Power Train.

    Pzdr

    JKK

  • 34. Data: 2010-01-06 23:49:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 6 Jan 2010 23:40:47 +0100, J_K_K napisał(a):

    > A tak w ogóle to producentem jest joint-venture Fiat GM Power Train.

    A ZUS prawda... Od pięciu lat nie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 35. Data: 2010-01-07 00:41:55
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > A ZUS prawda... Od pięciu lat nie.

    O to Ci chodzi ?
    (informacja z 2005)

    Fiat and GM each maintain a 50 percent interest in the powertrain
    manufacturing plant in Bielsko-Biala, Poland,

    which currently produces the 1.3 diesel engine and under a new joint venture
    agreement the companies will continue to operate the facility

    as a 50/50 joint venture.

    Pzdr

    JKK

  • 36. Data: 2010-01-07 06:53:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 7 Jan 2010 00:41:55 +0100, J_K_K napisał(a):

    > O to Ci chodzi ?
    > (informacja z 2005)
    >
    > Fiat and GM each maintain a 50 percent interest in the powertrain
    > manufacturing plant in Bielsko-Biala, Poland,

    O to, że właśnie w marcu 2005 wzięli rozwód i jest tylko Fiat.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 37. Data: 2010-01-07 09:21:28
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    ?
    "and under a new joint venture agreement
    the companies will continue to operate the facility
    as a 50/50 joint venture" - informacja od GM.

    Nie doczytałeś chyba do końca.

    Z innego artykułu:
    "Furthermore, Fiat and GM will each maintain a 50% interest
    in the powertrain manufacturing plant in Bielsko-Biala, Poland,
    which currently produces the 1.3 diesel engine,"
    http://www.automotive-business-review.com/news/fiat_
    and_gm_sign_separation_agreement

    I z 2009 od Włochów:
    http://www.italiaspeed.com/2009/cars/others/fiat_pow
    ertrain/03/poland_investment/0703.html
    GM jak najbardziej jest nadal wymieniany.

    Pzdr

    JKK

  • 38. Data: 2010-01-07 12:00:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 7 Jan 2010 09:21:28 +0100, J_K_K napisał(a):

    > "Furthermore, Fiat and GM will each maintain a 50% interest
    > in the powertrain manufacturing plant in Bielsko-Biala, Poland,
    > which currently produces the 1.3 diesel engine,"

    Zakładu w Polsce być może tak. I z pewnością tego w Ameryce Południowej.
    Ale generalnie w firmie Powertrain nie. A pisałeś o firmie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel