  • 21. Data: 2010-01-06 08:45:13
    Temat: Re: Szukam oszczędnego dizla.
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > Do 1.6HDI, trochę drożej. Ale sporo poniżej wspomnianych 1500zł.

    to zależy co się wymienia, ja się mieszczę w 350zł za części w JTD
    (oryginały) natomiast teraz będę wymieniał także koła pasowe (3 sztuki)
    oraz tłumik drgań, nie dlatego, że zwalone ale wypada to zrobić bo
    bywały różne przypadki. Koszt wzrośnie do 1000zł na wzmocnionym pasku.

    --
    krzysiek82

  • 22. Data: 2010-01-06 08:46:49
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    fuen pisze:
    > corsa 1,3 cdti
    > astra 1,3 cdti
    > agila 1,3 cdti
    > meriva 1,3 cdti
    > punto 1,3 jtd
    > panda 1,3 jtd
    > grande punto 1.3 jtd
    > linea 1,3 jtd

    patrząc z perspektywy trwałości nie brałbym tych silników pod uwagę,
    wszystkie wymienione to silniki fiata.

    --
    krzysiek82

  • 23. Data: 2010-01-06 12:23:55
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Nie mają jej tak nisko jak Octavia TDI,
    > co na polskich drogach skutkuje wiadomo czym --> archiwum.

    Aaaa, rozumiem. Ale nie jest tak źle. Mam Octavię od kilku miesięcy
    i faktycznie początkowo to każdy krawężnik "był mój" ;)

    Ale... Skoda robi fabryczne dystanse (20mm i 30mm). Wstawia się
    to w kolumnę, tego tam, McPhersona (czy jakoś tak) i po problemie.
    Ja wstawiłem 30mm i jest już gut.

    Szymon

  • 24. Data: 2010-01-06 14:05:38
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    W dniu 2010-01-06 08:45, krzysiek82 pisze:

> [...]
    > oraz tłumik drgań, nie dlatego, że zwalone ale wypada to zrobić bo
    > bywały różne przypadki. Koszt wzrośnie do 1000zł na wzmocnionym pasku.

    Zauwazasz roznice miedzy 1.9JTD a 1.6/2.0HDi czy nie bardzo?

  • 25. Data: 2010-01-06 14:15:44
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Marcin J. Kowalczyk pisze:
    > Zauwazasz roznice miedzy 1.9JTD a 1.6/2.0HDi czy nie bardzo?

    nie mogę jej widzieć bo nie widziałem rozrządu w 1.6HDI nawet nie wiem
    czy tam głowica jest 8 czy 16stka. Miałem na myśli tylko, to jakie mogą
    być rozbieżności cenowe w jednym i tym samym silniku w zależności od
    zakresu jaki obejmuje wymiana rozrządu. Dla większości to tylko, pasek,
    pompa, rolka i płyn chłodnicy.

    --
    krzysiek82

  • 26. Data: 2010-01-06 14:17:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 06 Jan 2010 14:15:44 +0100, krzysiek82 napisał(a):

> [...]
    > być rozbieżności cenowe w jednym i tym samym silniku w zależności od
    > zakresu jaki obejmuje wymiana rozrządu. Dla większości to tylko, pasek,

    1.6 HDi jest 16-zaworowy, więc dla odmiany wymiana rozrządu obejmuje pasek,
    rolki, pompę i płyn chłodnicy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 27. Data: 2010-01-06 14:17:53
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    J_K_K pisze:
    > Nie mają jej tak nisko jak Octavia TDI,
    > co na polskich drogach skutkuje wiadomo czym --> archiwum.

    znajomy ma octavię I na dosyć sporej glebie dodatkowo i jakoś nie ma
    problemu, po prostu trzeba uważać i mieć świadomość, że jesteśmy na
    zadupiu a nie jakiejś cywilizacji.

    --
    krzysiek82

  • 28. Data: 2010-01-06 15:38:01
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "raptor" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > szukam oszczędnego dizelka,rocznikowo między 2002-2004,co polecacie?
    > Patrzyłem na Stilo,albo Astre z silnikiem Isuzu, ale tego drugiego to
    > przebiegi mogą przyprawić o zawrót głowy. Będę wdzięczny za Wasze opinie.

    Przedział cenowy...

    Jurand.

  • 29. Data: 2010-01-06 20:40:51
    Od: l...@o...pl

    > Przedział cenowy...
    >
    > Jurand.

    Chciałbym wydać maksymalnie 17000 pln, widze jakie są ceny, ale jak patrzę na
    Stilo, to 99% aut, to sprowadzone niewiadomo co. Lipne książki, cofane
    liczniki, zero wiedzy co było robione, prawie każdy miał coś malowane itd.

  • 30. Data: 2010-01-06 21:41:32
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Stilo, to 99% aut, to sprowadzone niewiadomo co. Lipne książki, cofane
    > liczniki, zero wiedzy co było robione, prawie każdy miał coś malowane itd.

    To tak - nastaw się, że za tą kwotę to praktycznie każdy z pojazdów, które
    będziesz oglądał, będzie miał realnie ponad 200 tysięcy przebiegu i raczej
    małe szanse na to, że trafisz auto, w którym nic nie było malowane.

    Jurand.