  • Data: 2013-02-10 17:59:12
    Temat: Re: Szukam odpowiedniego motoru
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaskader1997 pisze:
    > Witam ma 15 lat lubię jezdzic motorem mam już doświatczenine (jak na ten
    > wiek dosyc duże) i szukam motoru najlepiej enduro który mało pali dobrze
    > spisuje sie w terenie i na mieście tak ok do 6 000 max .

    Dobre spisywanie się w terenie wymaga opony kostki a ta nigdy nie będzie
    dobra na asfalcie. Są opony kostkowe dopuszczone na ulicę ale z kolei
    bardzo szybko zaklejają się błotem i tył motocykla będzie Ci tańczyć w
    każdym błocie.
    Najlepsiejsze motocykle to lekkie 250. Jeśli ma mało palić to raczej
    czterosuw, chyba że coś się zmieniło. Ja mam hondę XLR250, pali mało,
    odporna na uszkodzenia przy upadkach, osiągi raczej słabe. Silnik lepiej
    ciągnie na niskich obrotach niż np. WR250 ale w górnych jest słabsza.

    --
    pozdrawiam
    Piotr