  • 1. Data: 2010-03-31 18:41:18
    Temat: Szukam mechanika Audi - Szczecin
    Od: Olek <a...@d...pl>

    Witam.
    Wiem, że z tym mega ciężko, ale czy ktoś ze Szczecina zorientowany w
    temacie mógłby polecić jakiegoś mechanika od Audi, takiego co się zna i
    nie zdziera, przy okazji używając mózgu :)
    Mam B3jke i C4 do serwisowania, a co się dzieje w tych wszystkich Audi
    warsztatach w Szczecinie to tylko sobie włosy wyrwać :)

    pozdr
    Olek

    PS
    Ile mechanik może sobie policzyć za usługę wymiany kompletu sprzęgła w
    Audi C4 ośka?

  • 2. Data: 2010-03-31 21:32:26
    Temat: Re: Szukam mechanika Audi - Szczecin
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 31 Mar 2010 18:41:18 +0200, Olek <a...@d...pl> wrote:

    AutoLine sprawdzałeś? Tani to oni nie są, ale nabrałem do nich
    zaufania. Jak raz coś im się udało spieprzyć to przynajmniej nie
    kręcili ;) (mówię ogólnie, bo ja do nich jeżdżę z Volvo).
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 3. Data: 2010-04-01 01:48:07
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-03-31 21:32, Grzegorz Krukowski wrote:
> [...]
    > zaufania. Jak raz coś im się udało spieprzyć to przynajmniej nie
    > kręcili ;) (mówię ogólnie, bo ja do nich jeżdżę z Volvo).

    ale który autoline na dąbrowskiego?

  • 4. Data: 2010-04-01 07:07:11
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    Ja Passata serwisuję w www.rrauto.pl i jestem zadowolony.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 5. Data: 2010-04-01 07:30:40
    Od: mateoos <m...@w...pl>

> [...]
    > Mam B3jke i C4 do serwisowania, a co się dzieje w tych wszystkich Audi
    > warsztatach w Szczecinie to tylko sobie włosy wyrwać :)

    Mam zaprzyjaźnionego mechanika, serwisuję u niego samochody od kilku
    lat, tanio, szybko i niedrogo. W razie zainteresowania pisz.

  • 6. Data: 2010-04-01 09:14:47
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 01 Apr 2010 01:48:07 +0200, Olek <a...@d...pl> wrote:

    >ale który autoline na dąbrowskiego?
    Tam jest blacharz, warsztat mechaniczny masz na Derdowskiego, koło
    stacji BP bodajże.
    --
    Grzegorz Krukowski