  • 1. Data: 2011-05-13 10:51:57
    Temat: Szukam malej obudowy do elektroniki
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Mam plytke o wymiarach 85 x 70 x 20 mm. Szukam obudowy do ktorej moge ja
    wepchanc. Nic nie moge znalezc. Z przodu musi byc przezroczysta (moze byc i
    cala). Zna ktos taka obudowe ? Aby nie przekraczala powiedzmy tych 100 x 80
    x 25 mm ?

    Fantom

  • 2. Data: 2011-05-13 15:05:05
    Temat: Re: Szukam malej obudowy do elektroniki
    Od: "mkonst" <m...@n...pl>

    Fantom wrote:
> [...]
    > ja wepchanc. Nic nie moge znalezc. Z przodu musi byc przezroczysta
    > (moze byc i cala). Zna ktos taka obudowe ? Aby nie przekraczala

    Czasy kiedy obudowy rzeźbiło się własnoręcznie na szczęście minęły
    bezpowrotnie. Na Allegro w kategorii elektronika wyszukało mi 5 stron
    różnych aukcji obudów, wystarczy poszukać odpowiedniego wymiaru.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 3. Data: 2011-05-13 15:10:36
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Czasy kiedy obudowy rzeźbiło się własnoręcznie na szczęście minęły
    > bezpowrotnie. Na Allegro w kategorii elektronika wyszukało mi 5 stron
    > różnych aukcji obudów, wystarczy poszukać odpowiedniego wymiaru.

    Szukalem - nic nawet w poblizu podanych wymiarow.

    Fantom

  • 4. Data: 2011-05-14 15:27:17
    Od: "Pitlab" <p...@p...wp.pl>

    > Mam plytke o wymiarach 85 x 70 x 20 mm. Szukam obudowy do ktorej moge ja
    > wepchanc. Nic nie moge znalezc. Z przodu musi byc przezroczysta (moze byc
    > i cala). Zna ktos taka obudowe ?

    Takich rzeczy nikt nie ma w głowie. :-)
    Krajowi producenci obudów to Kradex: https://www.kradex.com.pl/ i Maszczyk:
    http://www.maszczyk.pl/
    Sporo obudów jest w TME. Jeżeli zależy Ci na super wyglądzie to szukaj u
    światowej czołówki Bopla, Hammond, OKW, Rolec. Dystrybutorem jest LC
    Elektronik: http://www.lcel.com.pl/. Hammonda ma chyba jeszcze Semicon.

    --
    Piotrek.
    http://www.pitlab.pl

  • 5. Data: 2011-05-14 17:51:57
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 13 May 2011 17:10:36 +0200 "Fantom"
    <s...@s...poczta.onet.pl> napisał:

    >Szukalem - nic nawet w poblizu podanych wymiarow.

    Bo generalnie obudowę wybiera się zanim się zacznie projektować
    płytkę. Płytkę projektuje się pod konkretną obudowę.

    Ale jak już musisz odwrotnie to obejrzyj:

    http://kradex.com.pl/oferta/ - najpoularniejsze obudowy, dostępne w
    większości sklepów

    http://www.maszczyk.pl/katalog.php - drugi producent

    http://www.bopla.de/ - zagramaniczne, drogie, porządne i nie mam
    pojęcia gdzie/czy w PL je sprzedają

    Masz tam wszędzie podane wymiary.

    BTW czemu żaden z tych producentów nie wpadł na pomysł żeby dać na
    stronie wyszukiwarkę parametryczną? :-/

    A ostatecznie to nożyce, pilniki, wiertarka itp. nie gryzą :-) Można
    coś samemu zrobić jak ma być określony wymiar.