  • 1. Data: 2015-09-24 23:33:59
    Temat: Szukam karty graf. AGP x 8
    Od: "Wojciech" <W...@W...com.pl>

    Witajcie

    Miałem kartę graficzną ASUS AH3450 z 256 MB ale mi padła .
    Była wystarczająca więc szukam podobnej.
    Na mojej płycie P4C800 Deluxe jest slot AGP który wspiera karty AGP x 8
    i AGP x 4.

    Na Allegro są tylko używane karty takie jak miałem, ale nie będę ryzykował.
    Nie jest mi potrzebna karta do gier.

    Pomożecie?

    Wojtek

  • 2. Data: 2015-09-25 10:13:33
    Temat: Re: Szukam karty graf. AGP x 8
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Wojciech" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Na Allegro są tylko używane karty takie jak miałem, ale nie będę
    > ryzykował.

    A tą padniętą kartę którą miałeś, to kupiłeś nową czy używaną?

  • 3. Data: 2015-09-25 14:19:39
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zhbick" <n...@s...pl> napisał w
    news:5605022b$0$27524$65785112@news.neostrada.pl ...
    :
    :
[...]

    Słuszne pytanie. Nie znam zresztą Allegrowych realiów, ale przecież jest tam
    najczęściej udzielana taka, czy inna "gwarancja instalacyjna", czyli że ma się
    circa tydzień na sprawdzenie sprzętu, nawet gdy sprzedający nie prowadzi
    działalności handlowej, lecz jest osobą w 100%-tach prywatną. No cóż, może być i
    tak, że sprzęt padnie następnego dnia po wygaśnięciu gwarancji, ale to może się
    zdarzyć i z nówką! Droższą po wielokroć...

    --

    Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
    pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak