  • 21. Data: 2006-02-13 15:05:54
    Temat: Re: Szukam jakiegoś p2p
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    futszaK napisał(a):

    > popracuj nad regułkami :)

    ale po co ?

    wole "firma bidna lecz solidna"

    --
    Mateusz

  • 22. Data: 2006-02-13 15:09:59
    Od: "Tomasz T. Ciaszczyk" <c...@c...pl>

    richie [u...@p...wp.pl]
    na: pl.internet.polip napisał/ła:

    > Niestety pomysł raczej do zrealizowania tylko w małych sieciach
    > "prywatnych" ponieważ do tego trzeba byłoby też uruchomić jakiegoś
    > ftpa a to trąci warezownią i ewentualnymi problemami.

    W sieci z której korzystam, jest postawiony 'publiczny' serwer FTP, do
    którego każdy może coś wrzucić a inny pobrać - czyli w skrócie
    'warezownia'. Regulamin jest prosty (i chroni providera) - wgrywasz na
    własną odpowiedzialność (oczywiście punkty o łamaniu prawa itd też są).

    Admin wiele roboty nie ma, ba jak się skończyło miejsce na dyskach, to
    uzyszkodnicy sami sprawdzili które rzeczy są stare (i/lub sie dublują) i
    pozwracali uwagę aby usunąć niepotrzebne śmieci ;)

    Pozdrawiam,
    Tomasz T. Ciaszczyk

    --
    .: JID: c...@j...org :.
    .: Nikt tak nie zadowoli kobiety jak druga kobieta, tylko ona :.

  • 23. Data: 2006-02-13 16:10:54
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > 'warezownia'. Regulamin jest prosty (i chroni providera) - wgrywasz na
    > własną odpowiedzialność (oczywiście punkty o łamaniu prawa itd też są).

    Jesli stoi w serwerowni i jest w sieci to żadne zapisy w regulaminie nie
    obronią wlaściciela sieci podczas kontroli.

    Lee

  • 24. Data: 2006-02-13 16:16:11
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Lee napisał(a):

    > Jesli stoi w serwerowni i jest w sieci to żadne zapisy w regulaminie nie
    > obronią wlaściciela sieci podczas kontroli.
    cos nie tak..

    a TPD w asterze?
    nie wierze, ze taki moloch jak aster nie zabezpieczył się przed tym.
    a huby DC? stosuje je wiele duzych sieci i chyba się jakos zabezpieczyli
    btw. ktos wie moze, jak sie zabezpieczyli?

    a czy nie chroni włascicieli..
    jak masz hosting na 10k userów i jeden z nich na swojej stronie zamiesci
    jakis piracki soft do pobrania, to co? odpowiadasz za to?

    --
    pozdros
    icek

  • 25. Data: 2006-02-13 16:55:49
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    icek napisał(a):

> [...]
    > jak masz hosting na 10k userów i jeden z nich na swojej stronie zamiesci
    > jakis piracki soft do pobrania, to co? odpowiadasz za to?

    sa odpowiednie regulacje prawne
    jesli ktos to Ci zglosi a Ty nic z tym nie zrobisz to masz problem

    a jak Ci zabezpiecza sprzet jako dowod i na rozprawe bedziesz czekal z 2 lata to
    zapewne mozesz sie pozegnac z dzialanoscia

    gra warta swieczki ?

    --
    Mateusz

  • 26. Data: 2006-02-13 17:03:28
    Od: "Tomasz T. Ciaszczyk" <c...@c...pl>

    Lee [l...@p...onet.pl]
    na: pl.internet.polip napisał/ła:

    > Jesli stoi w serwerowni i jest w sieci to żadne zapisy w regulaminie nie
    > obronią wlaściciela sieci podczas kontroli.

    --<--
    §4
    Regulacje

    1. Przestrzeń udostępniana Użytkownikowi na serwerze publicznym nie jest
    w żaden sposób monitorowana przez Dostawcę. Przestrzeń tą należy
    traktować jako przestrzeń wymiany informacji z innymi użytkownikami
    sieci X.

    2. Zawartość i treści plików umieszczanych na publicznym serwerze FTP
    powinna respektować przepisy polskiego prawa, a w szczególności prawa
    autorskie podmiotów trzecich.

    3. X nie ponosi odpowiedzialności za dane umieszczone na publicznym
    serwerze FTP, a w szczególności za ich treść, jakość i integralność.

    4. X zastrzega sobie prawo do usuwania danych bez podania przyczyny i
    bez uprzedniego poinformowania Użytkownika.

    -->--

    Jeżeli twierdzisz, że powyższy regulamin jest o kant rozbić, to równie dobrze
    można powiedzieć że 'hostownie' jak NetArt też mają lewy regulamin.

    NetArt:
    VIII. Obowiązki i odpowiedzialność NetArt
    6. NetArt nie ponosi odpowiedzialności za treści zawarte na stronach
    serwisu Klienta.

    U innych też zapewnie znajdą takie punkty.

    Pozdrawiam,
    Tomasz T. Ciaszczyk

    --
    .: JID: c...@j...org :.
    .: Reality-o-meter: [E\....F] Just as I suspected! :.

  • 27. Data: 2006-02-13 17:07:05
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    On Mon, 13 Feb 2006 00:13:31 +0100 (CET), Stanisław Halik
    <n...@t...lain.pl> wrote:

    >"wolno mi się ściąga, co się będę pieprzył, anuluję wszystkie inne
    >transfery."

    Hyhyhy... chociaż czy czasem jakoś tam nie dało się tego skonfigurować
    per user dla każdego? Pytam tylko, mldonkeyem nie bawiłem się już
    bardzo dawno.

    >można przekierować adres hosta z domyślną listą na coś prywatnego, tak,
    >żeby był na niej tylko jedyny słuszny serwer ];->

    To da się zassać np. razem z instalką klienta... powodzenia ;)

    >serwer ed2k? o ile mi wiadomo, nie pośredniczy on w wymianie danych
    >między klientami a tym bardziej danych nie cache'uje.

    Prawda, taki serwer tylko by mógł wynaleźć źródła również w sieci
    prywatnej. Podobnym a nawet lepszym rozwiązaniem byłby wspomniany tu
    już specjalny mod emule dla lanu, ale sprawa sprowadza się do tego
    samego: jak zmusić wszystkich użytkowników do korzystania z jedynie
    słusznego moda.

    richie
    --
    Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
    złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.

  • 28. Data: 2006-02-14 00:11:21
    Od: Stanisław Halik <n...@t...lain.pl>

    richie <u...@p...wp.pl> wrote:

    > Hyhyhy... chociaż czy czasem jakoś tam nie dało się tego skonfigurować
    > per user dla każdego? Pytam tylko, mldonkeyem nie bawiłem się już
    > bardzo dawno.

    nie dało ani nie da się. mldonkey nie 'rozróżnia' użytkownika ani po
    adresie IP (co byłoby tak czy inaczej daremne) ani po username (takiego
    mechanizmu w ogóle nie ma). albo użytkownik ma pełny dostęp, albo nie
    ma go w ogóle.

  • 29. Data: 2006-02-16 10:04:39
    Od: "Sławomir Bem" <s...@d...piac.hu>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > 400 na 4 megabitach (zagregowane 2 polpaki FR)

    I zapewne w ofercie kazdy placi za 256-512kbps? ;))))

    --
    s.

  • 30. Data: 2006-02-16 10:53:19
    Temat: Re: Szukam jakiego? p2p
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 16 Feb 2006 11:04:39 +0100, użyszkodnik "Sławomir Bem"
    <s...@d...piac.hu> napisał:

    > I zapewne w ofercie kazdy placi za 256-512kbps? ;))))

    jakbyś zgadł i nie za 256 tylko za "do 256" ale jak to się mówi, tutaj
    nikt nic nie gwarantuje poza własną sieć, a jesli gwarantune to za
    większe jak 50zł pieniądze

    --
    futszaK
    601061867