  • 1. Data: 2009-03-15 09:32:28
    Temat: Szukam czesci do LC4
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Szukam koła magnesowego:
    Kokusan GP9128
    (KTM LC4 EGS-E 620 rocznik 97 - wersja z e-starterem - ale tez LC4 640 ma
    takie same)

    Jak ktos zna dojscie do czesci (a niema tego na allegro) to prosze dac mi
    znac - bo juz mi sie po nocach sni, ze jezdze;/

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 2. Data: 2009-03-17 08:09:31
    Temat: Re: Szukam czesci do LC4
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    > Jak ktos zna dojscie do czesci (a niema tego na allegro) to prosze dac mi
    > znac - bo juz mi sie po nocach sni, ze jezdze;/

    Na ebay angielskim, niemieckim itp. poszukaj, troche tam tego jest

    pozdrawiam
    Tomek W
    Hard Enduro/motocross