  • Data: 2010-12-13 20:49:30
    Temat: Re: Szukam cichego wiatraczka zasilanego prądem zmiennym
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej W." <a...@w...pl> wrote in message
    news:ie60si$5fl$1@mx1.internetia.pl...

    > A jaką masz temperaturę wody?

    A jakie to ma znaczenie? :-)

    Wentylator w obudowie lampy zasysa powietrze ogrzane przez
    świetlówki i zassane przez otwory wlotowe w lampie po przeciwnej
    stronie i u góry, ponad odbłyśnikami. Powietrze to nie miesza się
    z powietrzem nad taflą wody, bo oddziela je ochronna tafla plexiglasu
    będąca integralną częścią lampy. To plexi da się wysunąć do czyszczenia
    ale generalnie nie ma przepływu powietrza z nad wody i tego omywającego
    świetlówki, zasysanego przez wentylatory.

    > Stateczniki do świetlówek są elektroniczne czy konwencjonalny kawał mela?

    Chyba elektroniczne, bo takie długie prostokątne sztabki są.
    Nie widać dobrze, bo ukryte są za reflektorami.